Goed begin van de herfst! XS4ALL is namelijk de winnaar van de ‘Best Service Award 2019’ op het gebied van internet. Dat heeft Q&A samen met Opiness.nl bekend gemaakt. Beiden hebben onafhankelijke platformen waar consumenten dienstverleners kunnen beoordelen. Zij laten weten dat we dit jaar met voorsprong de beste zijn. Reden voor een vreugdedansje! \0/

XS4ALL heeft een 8,48 gekregen gebaseerd op 149 reviews. Vooral punten als goede service, deskundige medewerkers en uitgebreide kennis van zaken springen eruit. Zoals altijd is er ruimte voor verbetering. Daar gaan we mee aan de slag! Om te waarborgen dat de beoordeling representatief is heeft Q&A een ondergrens ingesteld van 100 reviews. Ook hebben zij klanten gevraagd onze dienstverlening een cijfer te geven en dit toe te lichten.

Shout-out naar onze medewerkers

Q&A benadrukt dus dat we een ‘supercijfer’ scoren op onze algemene service, ‘zeker in vergelijking met de concurrentie’. Onze Klantenservice- en Helpdeskmedewerkers verdienen hier de nodige credit. Zij worden als vriendelijk en deskundig gezien. Heeft u een uitgebreidere uitleg nodig? Daar draait ons team de hand niet voor om. We proberen te voorkomen dat u steeds doorverbonden moet te worden. Ook zetten we alles op alles om problemen in één keer op te lossen. Iets dat vrijwel altijd lukt.

Review schrijven

Wilt u zelf een review schrijven over ons of een ander bedrijf? Dat kan gewoon. Ga dan naar opiness.nl.

Deel dit:

Reacties

  1. Willem says:

    Hier toch even een wat kritischer noot:
    Jullie zijn duur maar de kwaliteit is ok.
    Wat ik wel irritant blijf vinden: dat je nog zó vaak “xs4all.nl” moet spellen……
    Jullie hebben destijds een onmogelijke naam gekozen….

  2. Otto says:

    Jammer dat XS4ALL gaat verdwijnen. Gefeliciteerd allemaal, helaas voor de laatste keer.

  3. ReemZ says:

    ‘zeker in vergelijking met de concurrentie’
    Lees: zeker in vergelijking met KPN.

  4. Fam. Winkels says:

    Wij zijn net bij xs4all een ‘n half jaar dus, niet genoeg ervaring hebben wij , Men zegt dat XS4All volgend jaar over gaat naar KPN !!!

  5. taofoundation says:

    Meer dan verdiend ! Al zoveel jaren trouwe klant en betere service is er niet dan bij XS4ALL
    Doe zo voort en bedankt !

  6. Kees says:

    Heel verdiend. Ik ben een techneut en ik krijg vaak vragen van vrienden en kennissen die niet handig zijn met computers. Ik roep tegen iedereen: ga naar XS4All, die helpen dombo’s goed ;-) Heeft mij al heel veel tijd bespaard. Zit nog op 2 lokaties bij Telfort maar ben daar weg zodra XS4All blijft bestaan of er een goed plan B is.

  7. N.E. (Colla) Alberts says:

    Congrats Dames & Heren van “ons” xs4all.nl u bént ook gewoon de beste, nooit deed ik tevergeefs een beroep op jullie, als er een probleem was of iets waar ik bevreesd voor was of zag ik beren op de weg, met mij als 79.jarige iets vaker dan normaal denk ik, werd dit ALTIJD door een van uw geweldige medewerkers(sters) opgelost, u bent voor mij als de heilige graal hogere score bestaat immers niet, van ganser harte proficiat, hoop dat dit ook na de catastrofe van totale overname door kpn gehandhaafd blijft,
    Colla uit Zuid Limburg

    • Piet says:

      En de truc die KPN nu bedacht heeft is dat mensen die technische ondersteuning willen van een technische helpdesk bij het Hussel abonnement, het enige abonnement dat nog nieuw is af te sluiten bij KPN, daar € 5,- extra per maand voor moeten gaan betalen. Anders krijg je blijkbaar alleen maar administratieve ondersteuning van een helpdesk die alleen maar verstand heeft van papier en scripts en zal vastlopen in de KPN chaos.

      Ik ben benieuwd welke technische mensen zonder KPN mentaliteit die helpdesk dan gaan bemensen. Ze denken zeker aan XS4ALL medewerkers? Maar grote kans dat die allemaal vertrekken naar Plan B.

  8. Bart says:

    Verdiende superscore. Genoemd worden vooral service en deskundigheid, maar laat mij dan toevoegen dat de kwaliteit van de techniek, de geboden faciliteiten en de maatschappelijke betrokkenheid er OOK uitspringen. Ik ken anno 2019 geen enkele provider meer die voor de volle 100% aan mijn eisen en wensen kan voldoen, maar XS4ALL komt akelig dicht in de buurt, en ligt sowieso mijlenver voor op de rest. Oh en ik hoop dat Jörg deze reacties ook leest.

  9. Bart says:

    Tijd om te vertrekken bij KPN. Wij gaan over naar de nieuwe provider van het actiecomité. Kom maar door…

  10. Trevor Gale says:

    Nog een prima voorbeeld voor het bedrijfssector over hoe je met je klanten (eigenlijk ‘leden’) moet omgaan. Als XS4ALL mijn dochter was, krijgt ze van mij een splinternieuwe luxe auto om verder te kunnen reizen in de wereld! Great! Van harte gefeliciteerd met dit goed verdiende resultaat.
    – Trevor.

  11. Van harte, terecht en daarom moet xs4all zelfstandig blijven

  12. Van harte gefeliciteerd met dit prachtige resultaat. En nog een lang leven als zelfstandig functionerende organisatie (buiten KPN) toegewenst!

  13. Mart says:

    Ik denk dat KPN er goed aan doet als 1 merk door te gaan. KPN opheffen en integreren in XS4all!

    • Piet says:

      Wat is de status zijn van het beroep bij de ondernemingskamer?
      Als die het KPN management en de zetbazen bij XS4ALLnaar huis stuurt is dat de eerste stap voor het opgaan van KPN in XS4ALL. Moet je wel heel veel (KPN) medewerkers opnieuw opvoeden, vrijwel niet te doen ben ik bang.

  14. anoniem says:

    De laatste jaren is middelmatigheid het devies. Ik vrees dat Xs4all boven het maaiveld uitkomt..

  15. André de Reus says:

    Het samengaan van twee organisaties met verschillende culturen en visies over klantgericht handelen zijn in ruim 90 % altijd mislukt. In die zin, dat er van de van de gewenste ‘klantgerichte’ doelen niets overblijft en men in chaos achterblijft waardoor het enige doel ‘rendement’ prevaleert.
    KPN doet er goed aan XS4ALL te laten excelleren als superhoede provider!

  16. Margriet schellekens says:

    Dit resultaat onderstreept nog eens de buitengewone service van de xs4all medewerkers. Dit lijkt me de ultieme reden om xs4all voort te laten bestaan.

    XS4AAL MOET BLIJVEN

  17. Christiaan says:

    Iets wat goed is , moed goed blijven , laat KPN daar maar eens een voorbeeld aan nemen XS4ALL is gewoon goed .

  18. Koen says:

    Service? Welke klant zit daar nou op te wachten? Er moet geld verdiend worden! Ik zeg: opdoeken die tent, gewoon laten opgaan in KPN. Simpele kwestie van bedrijfseconomie, hoe moeilijk is dat nou?

    • Allard says:

      Voor welke concurrent werk jij?

    • Piet says:

      Ik denk dat post van Koen sarcastisch bedoeld is.

      Ben echter bang dat ook KPN management en hun zetbazen bij XS4ALL dat sarcasme echt niet zullen begrijpen, die zijn zo extreem dom dat ze hoe dan ook alleen lezen wat ze willen lezen.

      • Piet says:

        Of zoals dat soort managers gewoon is en zoals ze geleerd hebben bij hun manager cursussen, doen het maar af als emotie. Hoe arrogant.

    • Tomas says:

      En geld verdienen doet men bij Xs4all. Geld verdienen is het probleem niet. Ze maken 20% winst per jaar.

      Zie:
      https://xs4allmoetblijven.nl/faq/

      Ongefundeerde uitspraak of ben je zo’n bedrijfje wat ingehuurd is om de stemming om te buigen? Influencers actief?

    • Mike says:

      Een steekje los? KPN en XS4ALL dat gaat niet samen! Bedrijfsfilosofie staat haaks op elkaar.

    • J.de Grood says:

      Weer iemand die er niks van snapt. Er zijn best nog mensen MET intelligentie die kwaliteit boven poen stellen vandaar de hoge score. Gefeliciteerd XS4ALL!!! Ga zo door (als bedrijf buiten KPN…)!

  19. Tomas says:

    Van harte gefeliciteerd!

    Overigens is dit waarschijnlijk de laatste keer dat jullie deze gaan winnen… :-/

  20. Piet says:

    Van harte gefeliciteerd aan de ECHTE XS4ALL medewerkers!!!

    Dus NIET aan de zetbazen van KPN bij XS4ALL. Die kunnen beter het veldruimen en XS4ALL zelfstandig verder laten gaan.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *