Vanaf vandaag geeft XS4ALL een Spotify Premium account cadeau aan al haar klanten met een Lite, Basic of Glas 100 abonnement. De XS4ALL-klanten kunnen daarmee onbeperkt luisteren naar een enorme collectie muziek. “We willen onze klanten laten zien dat we heel erg blij met ze zijn, en dat ze bij ons bij de beste en meest complete provider zitten,” zegt XS4ALL-directeur Theo de Vries.

Nieuwe mogelijkheden dankzij internet
“Spotify laat zien dat het internet fantastische nieuwe manieren mogelijk maakt om van muziek te genieten,” zegt De Vries. “Muziekgebruik verschuift van eigendom naar toegang: met Spotify hebben onze klanten via internet overal en altijd de beschikking over miljoenen nummers!” De bibliotheek van Spotify bevat momenteel meer dan 18 miljoen nummers, in alle mogelijke genres en in zeer hoge geluidskwaliteit.

Waardevolle dienst
Klanten van XS4ALL gebruiken het internet intensief op allerlei verschillende apparaten, zowel thuis als onderweg. Ze vinden het volstrekt logisch om hun muziek van het internet te halen en willen graag altijd en overal over al hun favoriete muziek kunnen beschikken. Spotify is daarom een waardevolle aanvulling op de pakketten van XS4ALL. Het Spotify Premium account heeft een waarde van € 10 per maand en wordt vanaf vandaag gratis aangeboden aan alle bestaande Lite, Basic en Glas 100 klanten van XS4ALL. XS4ALL biedt Spotify premium ook voor nieuwe klanten aan, meer informatie op de website.

Deel dit:

Reacties

  1. Gert Grandia says:

    Me aangemeld op Facebook voor een Spotify account, later ontving ik bericht van XS4all dat met mijn abo (basic) ik een jaar lang gratis Spotify premium abo zou krijgen (lege CD hoes aktie).Ingelogd op XS4all.nl met mijn gegevens en vervolgens ging Spotify premium werken. Na een dag geen toegang meer!!? Ik moet in Facebook ergens mijn XS4all account kunnen aanmelden om Spotify Premium te kunnen activeren. Waar, hoe? Zoon HBO IT opleiding komt er ook niet uit. Wat een klantonvriendelijke actie zeg. XS4ALL dit is gewoon SHIT !!

  2. jan says:

    nou ik heb dan wel glas100 en heb dus wel spotify, maar om te zeggen het is me straks de moeite waard Nee, mocht het na een jaar betaald worden zal ik er geen abbo op nemen.

  3. lordgandalf says:

    Ook hier iemand met zo`n geweldig leeg hoesje.
    Voor dat geld wat deze reclame uitging heeft gekost hadden ze me een aantal weken gratis spotify kunnen geven.
    Krijg het gevoel dat xs4all van een aantal abbonementen af wil omdat ze er te weinig aan verdienen

    • lordgandalf says:

      Nog even een extra noot in de leaflet word gezegd “Geniet onbeperkt van uw favoriete muziek”.
      Dat onbeperkt is dan wel gebonden aan max 1 jaar :S

  4. jan says:

    Neuh dat weten we wel, tuurlijk doen ze er niks mee en dat kunnen ze ook niet …….
    Maar je frustratie uiten lucht op ;o)

  5. ekeltje says:

    Och, je kunt je hier lekker uitleven met gemopper en zo. Er is toch niemand van XS4All die deze comments leest, laat staan er iets mee doet. Dat was destijds bij YS ook al zo.

  6. jan says:

    Vind het lege CD hoesje actie ook echt verspilling van geld……

  7. xasara says:

    je mist niet veel.
    geluid is bagger.
    muziek is tja, gewoon the mainframe.
    dat mensen hier een abbo voor moeten afnemen.
    en dan nog wel per track betalen.
    kwaliteit is echt bagger.
    op youtube is beter geluid te horen.
    sterker nog, zet gewoon je radio aan en je hebt beter geluid.

  8. Floris says:

    Beste XS4ALL,

    ook ik ben al sinds jaar en dag klant bij jullie. Net mijn ADSL abonnement overgezet naar Glas 50.

    Vandaag dacht ik een leuk extraatje te krijgen via de post. “Cadeau van XS4all: een heel jaar Spotify Premium” bij het openslaan van de CD leaflet “Alstublieft: een jaar gratis muziek met Spotify Premium”. Dat klinkt goed. Actieveren via de website van Xs4all. Wat blijkt, ik moet een Glas 100 abonnement hebben.

    Wat is dit voor misleidende onzin actie Xs4all?

    Er wordt met geen woord over de abonnementsvoorwaarden gerept in de leaflet van het CD hoesje.
    Jullie weten dat ik een Glas 50 abonnement heb en dat ik dus geen recht heb op deze actie. Buiten het feit van de verzendkosten en de kosten van het cd hoesje e.o. hebben jullie nu het tegenovergestelde bereikt bij mij. Een boze/teleurgestelde klant die met deze actie blij wordt gemaakt met een dooie mus. Stuur de mailing de volgende keer naar de juiste abonnementhouders en val mij niet lastig, of pas de actievoorwaarden aan.

  9. Erik says:

    Goede actie! Thanks!

  10. jan says:

    hmm toch weer een verkeerd antwoord gekregen van xs4all, voorwaarden van KPN is spotify zolang je account geldig is. Bij xs4all een jaar, deze vraag neergelegd en kreeg na terugbellen van de klantenservice het antwoord dat dit inderdaad zo is zolang het abbonnement loopt heb je spotify premium. Nu na het lege CD doosje toegestuurd gekregen te hebben, geld verspillende actie trouwens staat er toch een jaar Spotify. Weer eens gebeld en inderdaad nu is het een jaar. Vreemd dan zijn de voorwaarden van moedermaatschappij KPN toch veel beter…..
    Krijg je toch minder bij XS4all dan KPN beetje jammer