Gewoon 2x in de prijzen! We zijn de beste én meest aanbevolen alles-in-1-provider van Nederland. Dat is het oordeel van de Consumentenbond en Telecompaper. Die kunnen we weer mooi in onze zak steken. Natuurlijk u bedankt voor het vertrouwen.

Volgens de Consumentenbond staat XS4ALL Glasvezel met een 8,4 opnieuw op nummer 1. XS4ALL DSL staat op nummer 2 en heeft een 8,2 gekregen. XS4ALL Glasvezel krijgt naar eigen zeggen ‘3 dikke 8’en’ voor internet, televisie én bellen. En daar zijn we erg trots op! Wilt u meer weten over hoe ze aan hun testoordeel komen? Lees dan ons interview met Silvia Smit die zich voor de Consumentenbond bezighoudt met het Nederlandse alles-in-1-landschap. Een aanrader!

Telecompaper is een onafhankelijke marktonderzoeker van telecommunicatie. Zij hebben ons voor de 7e keer op rij uitgeroepen tot de meest aanbevolen alles-in-1-provider van Nederland. Maar liefst 82% van onze klanten beveelt ons aan bij familie en vrienden.

Bij XS4ALL blijven we ons inzetten voor de beste kwaliteit producten én dienstverlening. We doen nog altijd zoveel mogelijk zelf. En het resultaat mag er wezen: een superstabiel netwerk op zowel DSL als glasvezel. Ook veiligheid staat hoog in het vaandel. Daarom krijgen al onze klanten standaard een wachtwoordmanager, XS4ALL KEY, bij hun internet. We combineren dat met het uitgebreide F-Secure Safe-veiligheidspakket voor 5 apparaten en een malwarefilter in het netwerk. Uniek in Nederland.

Bestel nu het beste internet  >

Deel dit:

Reacties

  1. Ernst says:

    XS4ALL gefeliciteerd! Dat is ook één van de redenen dat ik abonnee ben. Wel brutaal van KPN (die vast dit jubelend persbericht heeft geïnitieerd) om dit zo prominent in de nieuwsbrief te zetten. Volgens mij zijn ze al begonnen met het uitkleden van de service en beveiliging, want ik krijg sinds een week of twee opeen allerlei spam-mail die ik daarvoor niet had…
    Hopelijk kunnen jullie nog onafhankelijk worden en dan ga ik zeker mee!

  2. Hessel says:

    Ik ken geen betere provider. Ben nu zo’n 20 jr klant en heb geen dag zonder intenet geweest. Ok, ik geef toe.. Niet de eerste levensbehoefte. Maar toch, petje af. Los van KPN… Het kon weleens een zegen zijn. Ik stap soieso over. Service en kwalitiet v Xs4all vind je nergens anders zo goed. Proficiat.

  3. Denkster says:

    Ik ben niet tevreden over f-secure voor Android. Die browser heeft automatisch Google als zoekmachine, je kunt geen andere instellen.

  4. Denkster says:

    Als XS4ALL los van KPN gaat kan ze ook internet gaan aanbieden over de kabels van Ziggo en de vezels van andere providers, die nu in veel buitengebied zitten. Dat zou voor mij fijn zijn!

  5. Yvette Janisse says:

    Gefeliciteerd xs4all !!!!!!, helemaal terecht verdiend…
    kijk uit naar de dag dat xs4all helemaal voor zichzelf begint, weliswaar met een andere naam, maar dat is niet erg.
    Kijk uit naar de dag dat we allemaal vertrekken naar de nieuwe xs4all en de groot kapitalen die niets meer hebben met de ‘gewone mens’ hun koekje van eigen deeg krijgen! Ik hoop dat xs4all de eerste zal zijn die een multinational de pin op de neus gaat zetten, want deze arrogantie van de macht is niet meer van deze tijd, het moet maar eens anders. Straks gaan we ze laten zien wat wij ‘de gewone man’ hiervan denken en volgen we xs4all, in een bedrijf zoals wij dit graag willen zien.

  6. Judith Brandon says:

    Het is jammer dat we moeten vertrekken bij XS4all. Ik woon in het buitengebied waar glasvezel wordt aangeboden door slechtere providers. Maar gelukkig begon hun laatste brief met ‘GOED NIEUWS VOOR U’ en diezelfde brief eindigde met dat het gebied waar ik woon als laatste aan de beurt is voor glasvezel. Het kan nog wel een hele tijd duren hoera.

  7. Elly says:

    Voor mij zijn jullie altijd de beste. Wie kan jullie nu overtreffen?

  8. Onno says:

    Ik hoop dat de OR van xs4all iets bereikt bij de Ondernemingskamer. Dat er nog iets te redden valt.

  9. Ziggo says:

    Als beste getest én meest aanbevolen.

    … Daar kan KPN alleen maar van dromen.

  10. Willem says:

    We moeten nog maar afwachten wat XS4ALL haar klanten brengt als ze onder KPN-vlag vaart. Eerlijk gezegd zijn mijn verwachtingen niet hoog. Mijn ervaringen met KPN de afgelopen twintig jaar zijn erg, heel erg, slecht geweest. Dus eerst maar eens zien of men dit kan en wil hooghouden.

  11. John says:

    Gefeliciteerd XS4ALL zoals altijd weer eerlijk verdiend.

    Tijd voor een andere t-shirt trouwens. Ik probeer het nog maar eens een keer. Want de andere t-shirts zijn inmiddels oud maar nog niet versleten.

    Your still my No1 virgin IP.

  12. Diederik says:

    De Consumentenbond geeft over het tweede kwartaal van 2019 onderstaande uitslag:

    XS4ALL Glasvezel is ook dit kwartaal de Beste uit de Test met een testoordeel van een 8,4. De bestscorende providers in het tweede kwartaal van 2019 zijn:

    XS4ALL Glasvezel: 8,4
    XS4ALL DSL: 8,2
    KPN Glasvezel en Delta Kabel: 8,0
    ZeelandNet/Delta Kabel: 8,0
    KPN DSL: 7,8
    Solcon Glasvezel: 7,4

    XS4ALL Glasvezel opnieuw de nummer 1
    XS4ALL stond vorig kwartaal al aan kop en heeft deze eerste plek weten te behouden. KPN en XS4ALL ontlopen elkaar doorgaans niet veel in onze ProviderMonitor, hoewel het verschil nu wel iets groter is. Op 7 van de 8 onderdelen scoort XS4ALL beter dan KPN en op 1 onderdeel hetzelfde.

    Gezien de 3 dikke 8’en voor internet-, tv- en belkwaliteit zijn de XS4ALL-klanten meer dan tevreden over deze diensten. Dit blijkt ook wel uit het tevredenheidscijfer (8,6). De klantenservice krijgt met een 7,9 een ruime voldoende. XS4ALL is daarmee terecht de Beste uit de Test.

  13. Herman says:

    Nou die wow-factor wordt behoorlijk verpest door de actualiteiten en ontwikkelingen.

    Zolang KPN nog steeds doorgaat met het uitkleden van de kwaliteit en dienstverlening van XS4ALL, totdat ze hun eigen niveau bereikt hebben en hiermee annexatie een feit is, kan ik geen enkele reden bedenken waarom dit bericht zo’n hoog feeststemmingsgehalte zou moeten hebben.

    KPN parasiteert enkel.

  14. P Krediet says:

    En binnenkort hebben we allemaal een mailbox bij Stichting het gehandicapte kind: https://www.ad.nl/binnenland/stichting-gehandicapte-kind-wil-naam-xs4all~aef3a83a/

    • Peter says:

      NSGK: Aasgieren, hoe laag kan je zakken.
      Of zou het een t… zijn? In dat geval geweldig! Maar ze trappen er dan helaas niet in.

    • anoniem says:

      Valt me wel wat tegen van deze organisatie, een beetje meeliften op de naamsbekendheid van Xs4all..
      Laten ze zelf maar iets moois verzinnen.. :-)

  15. MacSchulte says:

    Blijkbaar denken de sukkels bij KPN dat de credits van XS4ALL op hen over zullen gaan. Als XS4ALL verdwijnt, verdwijn ik bij KPN, want daar is de domheid in beton gegoten en daar vecht ik niet tegen. En ondertussen is de hoofdverantwoordelijke voor dit onzalige plan alweer gevlogen. De zoveelste internationale aasgier.

    • Eileen says:

      Klopt als XS4all KPN wordt ga ik ook weg Ben ongeveer 13 jaar bij xs4all en jullie service was altijd heel goed.
      Als ik hulp nodig had stonden jullie mensen altijd klaar. Hoop daarom dat jullie je eigen koers kunnen blijven varen.

  16. Rob says:

    Waar staat KPN ?

  17. Simon says:

    Gefeliciteerd!
    Maar dit merk ga je dus opheffen?
    En dan daarna de kwaliteit (vanzelf) ook?
    Toch een beetje jammer, lijkt mij.

    • Egbert says:

      ‘Een beetje jammer’??, oerdom en voor klanten onverteerbaar zou ik zeggen!!

      • Simon says:

        Oh, sorry, was ik te Engels? Slight understatement. Ik denk dat we het heel erg eens zijn, Egbert.

  18. Peter says:

    Ah en dit keer zo te zien niet geschreven door KPN. Geweldig! Gefeliciteerd!

  19. anoniem says:

    Voor zo lang als het nog duurt.. Gefeliciteerd! :-)