XS4ALL Weblog

Extra’s voor XS4ALL-klanten met vast internet en een KPN Mobiel abonnement

XS4ALL

XS4ALL Compleet: extra’s voor klanten met ’n KPN Mobiel abonnementVandaag introduceerden we XS4ALL Compleet. Heeft u internet van XS4ALL en een of meer KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres, dan bieden wij  u een paar prachtige extra’s:

  • Maandelijks € 5,- korting op de KPN Mobiel abonnementen die op hetzelfde XS4ALL-adres geregistreerd staan.
  • Iedere maand gratis het Kidspakket, Pluspakket óf FOX Sports Eredivisie indien men Televisie van XS4ALL heeft. Klanten mogen maandelijks wisselen van zenderpakket.
  • Iedere maand dubbel zoveel data en belminuten op de KPN Mobiel abonnementen.
  • Gratis onderling bellen tussen het vaste XS4ALL-telefoonnummer en KPN Mobiel nummers op hetzelfde adres.
  • Onderling MB’s delen met andere KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres.

De meeste extra’s zijn zelfs al beschikbaar indien u alleen Internet van XS4ALL afneemt en een KPN Mobiel abonnement heeft. Deze extra’s zijn niet van toepassing op zakelijke KPN Mobiel-abonnementen. Om de extra’s te activeren, meldt u zich aan via www.xs4all.nl/compleet.

Vanwaar de samenwerking met KPN?

We hebben er weleens over gefilosofeerd of we niet ook de mobiele telefonie in moesten. Maar we kwamen al snel tot de conclusie dat dit een vak apart is. We zouden de kwaliteit van onze dienstverlening gewoonweg niet kunnen garanderen. En dat zou indruisen tegen onze overtuiging dat onze klanten er gerust op moeten kunnen zijn dat ze bij de beste provider van Nederland zitten.

Maar de tijd staat niet stil. Veel van onze klanten willen hun internetabonnement combineren met hun mobiele-telefoonabonnement om te kunnen genieten van extra’s. En geef ze eens ongelijk.

Daarom zijn we op zoek gegaan naar een manier om hen van dienst te kunnen zijn. De oplossing was eigenlijk zo gevonden: samenwerken met KPN. Onze ‘moeder’ heeft immers een uitmuntend mobiel netwerk, supersnel en -stabiel mobiel internet en een helpdesk die 24/7 bereikbaar is. Bovendien hebben veel van onze klanten een mobiel abonnement van KPN, waardoor zij direct de extra’s van XS4ALL Compleet kunnen ontvangen.

Voor meer informatie over de extra’s, of om u aan te melden, ga naar: xs4all.nl/compleet.

Wij zijn erg tevreden met deze oplossing en hopen dat u dat ook bent. Heeft u vragen of opmerkingen, reageer dan op deze blogpost.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Google Bookmarks

Tags: . Bookmark de Permalink. 88 Reacties.

88 reacties op “Extra’s voor XS4ALL-klanten met vast internet en een KPN Mobiel abonnement”

  1. RHarmsen schreef:

    Het zou erg mooi zijn als dit ook in combinatie kan met een Telfort mobiel abonnement. Dat is immers ook een KPN (dochter).

    1. Dennis van Steijn Dennis van Steijn schreef:

      Beste Rharmsen, we hebben ervoor gekozen om voor XS4ALL Compleet samen te werken met KPN Mobiel vanwege haar leidende rol op het gebied van mobiele telefonie. Uit onderzoek is gebleken dat dit aansluit bij de behoeften van de meeste XS4ALL-klanten.

      1. Walter schreef:

        Ik dacht dat de slogan van xs4all was “voor iedereen” Maar het is dus: “voor de meeste”

        1. Jordy schreef:

          Indien je kiest voor de goedkopere dochteronderneming Telfort is het natuurlijk de omgekeerde wereld als ook u diezelfde voordelen krijgt ten opzichte van de duurdere KPN-abonnementen. U heeft al een voordelige prijs.

          1. Walter schreef:

            Daarmee zeg je dat de producten te duur worden aangeboden.
            Ik vind dan ook: hou op met deze onzin. Biedt eerlijke producten aan, voor een eerlijke prijs .

          2. HennY schreef:

            @Walter: En ik zeg: Hou op met je gejank. Dat heet concurrentie. Dat is wat bedrijven doen. Het ene bedrijf probeert klanten voor zich te winnen met concurrerende prijzen, weer een ander probeert het met cadeautjes en een derde probeert het met prima service en/of voordelen als deze zoals KPN en xs4all nu bieden. Overigens kun je m.i. niet zomaar stellen dat een duurdere provider dan automatisch ‘te duur’ is. KPN mag dan duurder zijn dan veel andere aanbieders, het is wel de enige provider met welke ik altijd dekking heb hier in de regio en dat is voor mij heel belangrijk.

      2. bhs oos schreef:

        Waarschijnlijk zitten meeste mobiel bellers bij Telfort.
        Dus waarom ook niet alle kon dochters meenemen, desnoods met iets minder voordeel
        Zou wel zo fideel zijn☺

        1. HennY schreef:

          “Waarschijnlijk zitten meeste mobiel bellers bij Telfort.”

          Jeetje, spreek even voor jezelf, ja? Denk jij serieus dat ‘de meeste mensen’ automatisch hetzelfde denken als jij? Zo hé …

      3. Jan Meijers schreef:

        30 november 2016 om 20:18
        En hoe zit het dan nu met de klanten die al xs4all mobiel internet hebben en meerdere malen hebben geïnformeerd naar mobiel bellen van xs4 all?
        Gaan die niet eigenlijk voor?
        Per saldo betalen we nu al een hele tijd € 10,- voor

    2. Leo Arnoldus schreef:

      En wat als je nu geen mobiel abonnement hebt bij KPN? Wat zijn dan de mogelijkheden om over te stappen?

      1. HennY schreef:

        Daar kun je toch zomaar geen eenduidig antwoord op geven? Dat hangt van je huidige contract af. Lijkt me het handigste als je hierover contact opneemt met je huidige provider. Ik denk dat die je daar het snelste een goed antwoord op geven kan.

  2. Wim schreef:

    Werkt dit ook met een simonly abonnement van Simyo, is ook een KPNdochter?

    1. Dennis van Steijn Dennis van Steijn schreef:

      Beste Wim, XS4ALL Compleet werkt niet met een abonnement van Simyo. Uit onderzoek is gebleken dat we de meeste klanten blij maken met de samenwerking met KPN Mobiel.

      1. Jan Meijers schreef:

        En hoe zit het dan nu met de klanten die al xs4all mobiel internet hebben en meerdere malen hebben geïnformeerd naar mobiel bellen van xs4 all?
        Gaan die niet eigenlijk voor?
        Per saldo betalen we nu al een hele tijd € 10,- voor deze halve service.

      2. Koos schreef:

        Onderzoek??? Jammer dat ik niet gehoord ben in het onderzoek naar de klantwensen. Ook ik heb al een eeuwigheid een abonnement bij Telfort. En zou als trouwe klant van Telfort graag gekoppeld worden aan mijn XS4all-abonnement.

  3. Walter schreef:

    “Veel van onze klanten willen hun internetabonnement combineren met hun mobiele-telefoonabonnement om te kunnen genieten van extra’s.”
    Wat een onzin. Klanten willen gewoon een goed product voor een goede prijs. Dit is gewoon koppelverkoop. Extra’s alleen bij combinaties… Hou het nou gewoon lekker transparant.

    1. HennY schreef:

      De frustratie druipt ervan af, hè? Joh, leg je er nou gewoon bij neer. Je kunt wel blijven stampvoeten, maar ik vermoed dat noch Xs4all noch KPN noch Telfort daar warm of koud van wordt. Volgende keer beter.

  4. G. Meier schreef:

    Waarom geen samenwerking bij één of meer KPN prepaid mobiel??

    1. Dennis van Steijn Dennis van Steijn schreef:

      Beste G. Meier, dit aanbod is alleen mogelijk wanneer het gaat om vaste relatie. Alle abonnementsvormen van KPN Mobiel na 2012 (voor consumenten) komen in aanmerking voor XS4ALL Compleet.

      1. Jan Meijers schreef:

        En hoe zit het dan nu met de klanten die al xs4all mobiel internet hebben en meerdere malen hebben geïnformeerd naar mobiel bellen van xs4 all?
        Gaan die niet eigenlijk voor?
        Per saldo betalen we nu al een hele tijd € 10,- voor deze halve service.

  5. Patrick schreef:

    Waarom niet ook Telfort ? Dat is een KPN dochter ondernrming vind dus dat dezelfde aanbieding voor Telfort gebruikers moet gelden, dit lijkt me zo meer een staaltje koppelverkoop.

    1. Dennis van Steijn Dennis van Steijn schreef:

      Beste Patrick, we hebben ervoor gekozen om voor XS4ALL Compleet samen te werken met KPN Mobiel vanwege haar leidende rol op het gebied van mobiele telefonie. Uit onderzoek is gebleken dat dit aansluit bij de behoeften van de meeste XS4ALL-klanten.

  6. Chris schreef:

    Waneer komt er nu mobiel tv. Kpn heeft het al jaren en xs4all allen op je eigen wifi.

    1. Dennis van Steijn Dennis van Steijn schreef:

      Daar wordt aan gewerkt. Dit wordt medio 2017 uitgerold. Nog even geduld dus helaas.

      1. chris schreef:

        Dennis, vraag wat bedoel je met medio want eerlijk is eerlijk we wachten al heel erg lang.
        Ik ben wel blij met kpn want gaat me totaal 20 euro p/m besparen dat is lekker

      2. Jan Meijers schreef:

        En hoe zit het dan nu met de klanten die al xs4all mobiel internet hebben en meerdere malen hebben geïnformeerd naar mobiel bellen van xs4 all?
        Gaan die niet eigenlijk voor?
        Per saldo betalen we nu al een hele tijd € 10,- voor deze halve service.

      3. HennY schreef:

        Dat lijkt me fijn! Vooral nu mijn internetbundel ook nog eens verdubbeld is!

    2. Peter schreef:

      Bovendien kun je TV en opnames bij KPN wél op je mobiel programmeren…..

  7. Ad schreef:

    Heb al zeer lang prepaid van KPN, maar ik val weer buiten de boot, schande !

    1. Dennis van Steijn Dennis van Steijn schreef:

      Beste Ad, dat vinden we vervelend. Prepaid is helaas een te vrijblijvende relatie om de extra’s van XS4ALL Compleet aan te verbinden. Alle abonnementen van KPN Mobiel (ook de voordelige) komen in aanmerking voor de extra’s van XS4ALL Compleet. Dus misschien is dat toch de overweging waard.

  8. Gert-Jan schreef:

    Klinkt goed. Ik heb me net aangemeld. Benieuwd hoe het uiteindelijk op de maandfactuur uitpakt, want afgaande op de informatie in MijnKPN zijn mijn abonnementskosten na de aanmelding omhoog gegaan. Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling…

  9. Sander schreef:

    Ik mis Ziggo Sports in het rijtje… Jammer.

  10. Louis schreef:

    Jammer dat Telfort niet mee mag doen. Is een dochter onderneming van KPN en kent ook een combi mobiel/internet pakket. Net als KPN. Zit al meer dan twintig jaar bij Telfort, dus zal niet zo snel overstappen. Gemiste kans voor de andere dochteronderneming.

    1. Rijmar de Bruin schreef:

      Telfort heeft zijn eigen voordeelprogramma met CombiVoordeel.

      1. Eric schreef:

        Ik begrijp best dat de koppeling alleen met KPN geldt, want KPN is gewoon erg duur, Telfort is juist voordelig. Ik zit ook al jaren bij Telfort (vanaf de actie dat de Postbank mobieltjes ging uitdelen) en had al een tijdje gehoopt dat er combinaties met XS4All gemaakt konden gaan worden. Helaas…

  11. Henk sanders al jaren xs4all schreef:

    Heb me er nog niet in verdiept. Maar wat kost een mobiel abonnement bij KPN
    Gr henk

    1. Dennis van Steijn Dennis van Steijn schreef:

      Beste Henk, via https://www.kpn.com/mobiel.htm kun je alle informatie hierover vinden. Uiteraard kan je ook altijd even een KPN winkel bij jou in de buurt binnen lopen. Daar helpen ze je ook graag. Een winkel vind je eenvoudig hier: https://www.kpn.com/service/winkel-in-jouw-buurt.htm

    2. Peter schreef:

      Gewoon ruim € 5 meer dan elders…….

  12. Bert Kassies schreef:

    Deze (of een soortgelijke) aanbieding zou voor alle KPN dochters, zoals Simyo, moeten gelden. Nu hebben de meeste XS4ALL klanten er niks aan.

  13. Aldwin Rutten schreef:

    Topactie weer. Net gelijk geactiveerd en mijn mobiele data is direct verdubbeld.
    Toch niet voor niets al jaren klant bij xs4all.
    Hardstikke bedankt!!!!

    1. Dennis van Steijn Dennis van Steijn schreef:

      Graag gedaan Aldwin. We hopen dat je van de extra’s geniet!

  14. Henk Bos schreef:

    Geweldig mensen van XS4ALL! Snap nu ook waarom jullie zelf niet gekozen hebben voor een mobiel abonnement. Ik heb me meteen aangemeld en binnen een paar minuten was alles al geregeld! HULDE!

    1. Dennis van Steijn Dennis van Steijn schreef:

      Dank voor het compliment. Graag gedaan :-)

  15. Erik van den Broek schreef:

    Straks natuurlijk weer de maartjes en behalfjes ? Voor de kleine zelfstandige met een zakelijk KPN abonnement en een particulieren xs4all aansluiting gaat de vlieger zeker niet op.

    1. Dennis van Steijn Dennis van Steijn schreef:

      Beste Erik, zakelijke abonnementen zijn inderdaad helaas niet te combineren, maar ik hoop dat je over de dienstverlening in de basis van zowel XS4ALL als KPN tevreden bent.

      1. Erik van den Broek schreef:

        Nee, uw antwoord is niet naar tevredenheid ! Het zakelijke abonnement is al duurder daarnaast wordt er weer onderscheidt gemaakt door een regel die door KPN nota bene wordt opgelegd ! Xs4all begint kennelijk al veel te leren van haar moeder.

  16. F.G. Sikking schreef:

    …..en wat nu wanneer ik een vaste telefoon, televisie en Internet via XS4ALL heb lopen? Of valt dat weer onder “internetniet” ??

    1. Dennis van Steijn Dennis van Steijn schreef:

      Geachte heer/mevrouw Sikking, XS4ALL Compleet biedt juist voor klanten die Internet, Televisie en Bellen van XS4ALL afnemen de meeste extra’s in combinatie met KPN Mobiel. Zo krijgt u dan 5,- korting per maand per mobiel abonnement, de mogelijkheid om gratis het Kidspakket, Pluspakket óf FOX Sports Eredivisie te kijken en gratis onderling te bellen tussen de vaste XS4ALL- en de mobiele KPN-nummers. Het enige wat u hoeft te doen, is XS4ALL Compleet te activeren via deze link: http://www.xs4all.nl/compleet

      1. Peter schreef:

        Doen jullie goed Steijn. Toen ik heel recent mijn XS4ALL abonnement uit heb gebreid, toen vroeg ik exact hier naar. Omdat ontkend werd heb ik KPN mobiel opgezegd en me elders 2 jaar vastgelegd. Well done !!

      2. Rien Voets schreef:

        Ik maak al jaren gebruik van xs4all in volle tevredenheid, echter nu komen 2 storende elementen naar voren.
        1. ik gebruik een mobiel met een 7.56 euro abonnement van Telfort na herhaalde malen vragen naar een mobiel abonnement van xs4all. Nu val ik buiten de boot en kan niet profiteren van een complete service van xs4all. Dit is zeer vervelend!!
        2. sinds vorig jaar augustus heb ik een tv en radio abonnement van xs4all en ben vanaf dat moment verstoken van de radiozender WDR4 en die mis ik tot op de dag van vandaag.

        1. RvR schreef:

          Ik heb een internetradio gekocht (Argon) van 150 euro en kan nu vrijwel alle radiozenders waar ook ter wereld ontvangen, geweldige oplossing

  17. Cees Keyer schreef:

    Wij hebben xs4all incompleet (geen TV) en een KPN mobiel abonnement. Zijn hier ook kortingen bij te krijgen.

    1. Dennis van Steijn Dennis van Steijn schreef:

      Beste Cees, Jazeker. Als je alleen al Internet van XS4ALL hebt en een of meer KPN Mobiel abonnementen dan krijg je al heel veel extra’s. Maandelijks ontvang je € 5,- korting op de KPN Mobiel abonnementen, dubbel zoveel data en belminuten op de KPN Mobiel abonnementen en onderling MB’s delen tussen deze abonnementen. Voorwaarde is wel dat alle abonnementen, zowel vast internet als mobiel, op hetzelfde adres geregistreerd staan. De extra’s kan je snel en eenvoudig activeren via https://www.xs4all.nl/compleet

  18. Frans schreef:

    En hoe gaat xs4all dit compenseren naar klanten die geen kpn mobiel abonnement hebben? Die tellen zeker weer niet mee.

  19. Marcel Davids schreef:

    Dit is helemaal top! Lang genoeg de verleiding weerstaan om de stabiliteit en flexibiliteit van XS4ALL in te ruilen tegen het voordeel dat een vaste KPN-verbinding zou bieden i.c.m. de mobiele KPN-abonnementen die we al hadden. Nu nog steeds de kwaliteit, maar toch het combinatievoordeel. Hartelijk dank!

  20. Angela schreef:

    Hmmm… Wel het baasje KPN, maar niet de andere merken van KPN.
    Smaakt ook een beetje naar koppelverkoop.

  21. Sil schreef:

    Mooie actie.

    Wij hebben glasvezel compleet (internet, plus pakket tv en uitgebreid belabonnement). Maar… Prepaid bellen KPN.

    Worden wij nu ook gecompenseerd als jarenlange vaste klant?

  22. Jitske schreef:

    Super vet blij hiermee!
    Keep being awesome!

  23. Erwin Weitze schreef:

    Nu nog een keer ook gebruik mogen gaan maken van de fon acces points als alleen xs4all klant

  24. A. Marasabessy schreef:

    Goh. Ben ik net met internet en tv overgegaan van XS4All naar KPN juist om die reden. Had al met 4 gezinleden KPN Mobiel.
    Baal nu wel eigenlijk. Net nog geen twee maanden weg. Hoe lang was dit al ‘in de maak’? Nog met medewerker XS4All hierover gesproken (reden opzegge).

  25. Wim Aafjes schreef:

    Ik had en heb nog steeds internet van XS4ALL, daarnaast had ik van KPN het compleet pakket, ik belde via KPN Sim Only en betaalde voor Sim Only 6,- euro per maand inclusief de 5,- euro korting van wegen mijn compleet pakket van KPN en had daarbij ook de dubbele bel minuten en verdere voordelen.
    Sinds 6 maanden mijn compleet pakket bij KPN beeindigd en over gestapt naar alles van XS4ALL met de info van XS4ALL dat er werd gewerkt aan een mobiel oplossing, ik heb daarom mijn KPN Sim Only verandert in KPN prepaid.
    Nu lees ik dat XS4ALL en KPN een kombie pakket hebben samen gesteld, wat mij nu echter zeer verbaast is dat men dat 6 maande geleden nog niet wist, en nog veel erger is dat het goedkoopste Sim Only abonnement van KPN ineens 15, euro is en dat was 11,- per maand exclusief de de korting van het totaal pakket.
    Wel erg makkelijk van KPN om dan 5,euro korting te geven.
    Dit moest ik even kwijt vriendelijke groet Wim

  26. Lind schreef:

    Ik heb al tv, internet en bellen van jullie. Als ik nu over wil naar mobiel van KPN geld dat ook. Ik heb nu vodafone en wil er weg.

  27. Leo schreef:

    Nu we het toch over extra’s hebben, ik zou al blij zijn als Brava in het basispakket komt. Eerlijk gezegd vind ik zelfs dat dat hoort; een beetje meer cultuur i.p.v. enkele “pulp-zenders”. Dan is xs4all volkomen “extra” voor mij.

  28. Bezz schreef:

    Is Dennis van Steijn een bot?

  29. Jan Meijers schreef:

    En hoe zit het dan nu met de klanten die al xs4all mobiel internet hebben en meerdere malen hebben geïnformeerd naar mobiel bellen van xs4 all?
    Gaan die niet eigenlijk voor?
    Per saldo betalen we nu al een hele tijd € 10,- voor deze halve service.

    1. HennY schreef:

      Jij bent echt net een drammende kleuter, hè? Kappen nou!

  30. Ernst Radema schreef:

    Dat werd tijd. Een overstap naar KPN waar Compleet al jaren bestaat lag -al tijden- voor de hand. “Briljant” idee ook waar jaren denkwerk voor nodig was. Nu nog wachten wanneer Xs4all een oplossing gat bedenken voor Middeleeuws traag koper (ook van KPN inderdaad) , waarop je net 20 MB snelheid haalt. Overstappen naar Ziggo (Compleet!?) misschien?

  31. Gert schreef:

    Ik heb nu internet van Xs4all én KPN Compleet met € 10,- euro voor zowel het 2e als het 3e abonnement. Dus € 20,- korting. Met Xs4all Compleet heb ik maar 3 x € 5,- korting?

  32. Adriaan schreef:

    Hoe luiden de maandbedragen voor XS4ALL Compleet?

  33. Daan de Haas schreef:

    Telfort is een KPN dochter met een veel betere prijs/kwaliteit verhouding. Eigenlijk passen zij beter bij XS4All. Dus de combi zou ook voor klanten met een ander soort KPN abonnement moeten gelden. Verder vind ik het wel een teken dat XS4all minder onafhankelijk wordt. Dit is wel iets dat ik aks klant vanaf het begin erg lastig vindt. Dit is een commerciële koppelverkoop, niet meer gebaseerd op kwaliteit en onafhankelijkheid. #jammer

  34. Eric schreef:

    Blijkt wel uit de reacties dat XS4All niet echt goed heeft geluisterd naar zijn klanten. Volgens mij hebben veel mensen die lang bij XS4ALL zitten ook al erg lang een mobiel contract bij Telfort. Ik denk dat XS4ALL beter aan labeling had kunnen doen en onder eigen label mobiele contracten aan had kunnen bieden. De meeste mensen zitten volgens mij bij XS4ALL uit principe en daarom niet bij KPN, en krijgen hier wellicht een vreemd gevoel bij.

  35. Marian Soutendijk schreef:

    Op mijn KPN mobiele abonnementen ontvang ik €10,00 compleet korting.Na omzetting naar XS4all compleet schijn ik nu maar €5,00 korting te krijgen.Dus compleet van xs4all kost mij 2 x €5,00?

  36. Elsa schreef:

    Heel jammer dat er geen mobiele telefonie van XS4ALL komt. Ik wil geen KPN aangezien er alleen maar hele slechte ervaringen zijn geweest met KPN. Inalle opzichten. Bovendien zijn de telefoonabonnementen van KPN veel te groot en daardoor te duur voor een kleinverbruiker. Nog geen 50 minuten bellen en minder dan 250 mb datagebruik.
    Verder alleen maar tevreden XS4ALL klant.

  37. The Laak schreef:

    goed initiatief! Het zou helemaal perfect zijn als ziggo sport ook in het pakket gekozen kon worden!!

  38. Ernst Radema schreef:

    De matching tussen Xs4all en KPN geeft problemen. KPN werkt voor internet en dus ook voor xs4all-aansluitingen met zogenaamde CANVAS-adressen. Dat is een eigen adressysteem om aansluitingen te duiden. De toevoeging wijkt af van het huis-/post-/factuuradres (bij mij B2 F). Facturen krijg je wel op een factuur- / postadres.
    Conclusie? Je komt niet in aanmerking voor Xs4all Compleet omdat de adressen afwijken. En iedereen bij Xs4all en KPN weet dit van te voren.

  39. Marcel schreef:

    Hallo Dennis,
    Ik heb mijn mobiele abonnementen bij Vodafone, omdat zij een -in mijn ogen- even goed netwerk hebben als KPN maar wel voordeliger zijn. Mijn alles-in-een abonnement heb ik bewust bij XS4ALL afgesloten omdat jullie het meest stabiele internet hebben en de meest vriendelijke helpdesk hebben (die ook nog weten waar ze over praten). Ik heb enige tijd geleden een enquête ingevuld mbt. mobiele telefonie van XS4ALL. Conclusie: jullie zagen er vooralsnog vanaf.
    Om een heel lang verhaal kort te maken: wat doen jullie of gaan jullie doen voor trouwe klanten die niet met KPN bellen? Welk voordeel gaan zij krijgen?
    Nu voel ik me eigenlijk een beetje “in mijn zak gepist”….

    1. Angela schreef:

      Ik kan mij daar iets bij voorstellen, Dennis.
      Hier prive bij Telfort, en zakelijk bij Vodafone (verdeling van het geen dekking risico met de nummers wederzijds doorgezet als er geen dekking is).
      Daarnaast Internet Mobiel bij XS4ALL.

  40. Frits Rechters schreef:

    Ik heb van xs4all.nl: TV-internet (glasvezel) en bellen. Voor mobiel bellen, internet heb ik al een KPN abonnement.
    Krijg ik nu automatisch € 5 korting?

  41. Rein Engels schreef:

    Leuk en goed punt om dit met KPN te bereiken. Is dit ook mogelijk voor mensen die bij Telfort een mobiel abonnement hebben?
    Dit is ook een onderdeel van KPN.

  42. Peter schreef:

    Heel goed idee van xs4all en kpn. Aan elke actie/korting/voordeel zijn afspraken/voorwaarden verbonden. Aan de reacties hierboven is te merken dat niet iedereen blij is. Ik vind het jammer dat als mensen niet in aanmerking komen dat men aangeeft hier ‘recht’ op denkt te hebben en gecompenseerd wil worden. Bedenk goed: het is een voordeel wat je krijgt, geen universeel recht. Als je in aanmerking wilt komen moet je gewoon zorgen dat je voldoet aan de voorwaarden, net zoals bij andere acties van bedrijven. En.. Laten we eerlijk zijn: telfort is goedkoper dan kpn dus je hebt dan al voordeel, als dat niet genoeg is stap dan over.

  43. Robbert schreef:

    Prachtig. Had al een mobiel abonnement bij KPN én xs4all internet en TV. Kijk al maanden jaloers naar de KPN abonnees die wel korting krijgen. Overstappen was mij teveel gedoe; geduld wordt beloond!

  44. Jaap schreef:

    Zou wel ook eerlijk zijn als ook trouwe klanten van KPN dochter Telfort in aanmerking komen

    1. Angela schreef:

      Telfort is geen dochter meer, maar gewoon een 100% merknaam van KPN voor een bepaalde range van producten.

  45. Lidwina de Kruijff schreef:

    Het zou mooi zijn wanneer ‘ meneer/mevrouw KPN ook haar klanten informeert over deze korting!
    Wordt de korting automatisch toegepast?
    Ik heb reeds een mobiel abonnement bij KPN + xs4all abonnement.
    Ben benieuwd !

  46. Michiel O schreef:

    Wij zijn blij met deze dienst. Ik heb me gisteren met twee KPN mobiele abonnementen aangemeld voor XS4ALL compleet, en vandaag bij het checken van de gegevens op de KPN bleek dat ik bij verlenging van de abonnementen nog een aardige korting en extra data van de KPN zou krijgen.
    Zojuist heb ik dus verlengd, en ik vraag mij af of over deze verlengde abonnementen automatisch weer de korting en verdubbeling van XS4ALL compleet wordt uitgevoerd? Of moet ik misschien eerst de nummers afmelden en weer aanmelden?

  47. joop schreef:

    Mijn vraag is, krijg je €. 5,00 korting BIJ XS4ALL of krijg je €. 5,00 korting bij KPN ??
    Hierbij aangevend wie geeft die €. 5,00 EXTRA korting.

  48. Angela schreef:

    Uit de nieuwsbrief: “We krijgen de vraag om mobiele telefonie best vaak.”…….
    Arch!
    Ik had van XS4ALL toch netjes Nederlands verwacht hier…..

  49. Angela schreef:

    We hebben geen TV van XS4ALL en ook geen KPN mobiel, maar wel Telfort, zij het zonder data.
    Ook gaat de bundel daar eigenlijk nooit volledig op.
    Het zou dus, zoals velen inmiddels gesteld hebben, netjes zijn geweest als het met alle mobiele abonnementen van alle KPN merken zou gelden.

Commentaar is gesloten