foto door loungerie

foto door loungerie

In de maandelijkse providermonitor van de Consumentenbond is XS4ALL uitgeroepen tot beste triple play provider (internet, bellen en televisie) met een score van maar liefst 8,1. Daar zijn we erg blij mee! De Consumentenbond meldt dat XS4ALL weinig last heeft van storingen en als er storingen zijn, dan gaan we daar goed mee om: we krijgen een 7,1  voor omgang met storingen, de hoogste score van alle providers. Dit is een groot compliment aan alle XS4ALL-medewerkers die zich zo hard inzetten voor onze klanten en diensten!

De providermonitor komt tot stand door onderzoek onder een groot aantal consumenten. U kunt ook meedoen: meld u aan als panellid! Zo helpt u ons begrijpen wat klanten waarderen, en waar we nog beter ons best op moeten doen.

Deel dit:

Reacties

  1. Luitzen says:

    Jammer van de telefoontarieven.
    Kom met een normale en betaalbare tarieven.
    Kijk naar de concurentie. Doe er uw voordeel mee.

    Nog een tip:
    Laat de mensen zelf kiezen welke TV-en Radio zenders ze willen en niet dat opgedrongene. Scheelt ook een hoop ruimte.
    Wil men wijzigen? Wijzigingskosten in rekening brengen.

  2. Hans says:

    Wij zijn ook niet tevreden, begin dit jaar hebben we weken geen internet en telefoon gehad.Na 10 keer uitleggen hebben ze de storing verholpen. nooit geen compensatie ontvangen, dat kregen we alleen als wij konden aantonen dat we last hadden gehad van de storing. Tsja, ik heb het niet zo op deze KPN…ehhh.. XS4all

  3. Erik says:

    Jammer dat ze ons niet gevraagd hebben.
    Wij zijn helemaal niet tevreden over XS4ALL.

  4. Michiel says:

    Daarom ben ik nou overgestapt!!

    Gefeliciteerd en blijf zo goed presteren!

  5. Jaap Modderman says:

    Hoe komt het toch dat ik allang trots ben op XS4ALL? Ik ben slechts consument. Heb het gevoel dat ik erbij MAG horen, toch heel uniek.

  6. Arnoud Willemsen says:

    Nooit een reden gehad om bij jullie weg te gaan. Jullie gaven me altijd een reden om te blijven.

    Hopelijk houden jullie je niveau nog lang vast met de even zo door mij gewaardeerde no-nonsense mentaliteit.

    Gefeliciteerd!

  7. Prima score gehaald, mijn ervaring is dat er zeer goed met storingen wordt omggegaan en je ook goed en snel wordt geholpen als er wat aan de hand is…thanks

  8. Jan Mulder says:

    Prima score gehaald, mijn ervaring is dat er zeer goed met storingen wordt omggegaan en je ook goed en snel wordt geholpen als er wat aan de hand is.

    Jammer dat er moet worden ingekrompen, maar de reden is mij volslagen onduidelijk : inkrimpen met het doel te groeien ??!! Ik weet dat dit soor kreten mode is geworden maar geeft niet het gevoel dat over deze specifieke uitspraak is nagedacht.

  9. Hopelijk bestellen consumenten via onze site, zodat er geen mensen uit hoeven.
    Jullie Xs4all hebben allen er aan gebouwd…

  10. Wij doen onze best voor jullie Xs4all

  11. Hendrik says:

    Sterkte, hoop dat jullie het volhouden op deze weg.

  12. Douwe says:

    Mooi resultaat. Jammer dat er dan toch zoveel mensen uit moeten (volgend nieuwsbericht). Hopenlijk is dit enkel om een financieel gezond bedrijf te blijven en niet vanwege opgeschroefde rendementseisen vanuit moederbedrijf KPN. Hopenlijk kunnen jullie de kwaliteit handhaven.

  13. Siep says:

    Heel belangrijk, jullie zijn eerlijk en open over storingen, hou dat zo.

  14. Jan Vos says:

    Ik wist het al! Maar: gefeliciteerd!