Internetprovider XS4ALL is op zoek naar een nieuwe Technisch Directeur. De technisch directeur draagt vanuit technische en operationele invalshoek bij aan de strategie van het bedrijf en is als MT-lid verantwoordelijk voor het businessplan en de resultaten.

De afdeling Techniek en Ontwikkeling bestaat uit zeer ervaren professionals in de teams Development, Service Delivery en Service Support & Service Management. Aan de technisch directeur rapporteren naast de leidinggevenden van deze teams ook de enterprise-architect, IT architecten en de Security Officer van XS4ALL. De technisch directeur rapporteert aan de algemeen directeur en is eindverantwoordelijk voor de kwaliteit van de interne- en externe dienstverlening en voor de strategische en operationele beveiliging van klantgegevens, bedrijfsinformatie, IT en infrastructuur.

De huidige CTO Ronald Renes heeft na 13 jaar bij XS4ALL zijn vertrek aangekondigd. Hij heeft elders een functie aanvaard.

De volledige vacaturetekst staat hier.

Deel dit:

Reacties

  1. Johan says:

    Die webmailclassic.xs4all.nl doet het ook niet op de Nokia webbrowser en laat hem zelfs crashen. Opnieuw teleurgesteld nu XS4ALL de oude-webmail.xs4all.nl offline heeft gehaald.

  2. jan says:

    Beste ….

    Ik weet wanneer je meer moet betalen is niet altijd leuk. Maar bij Ziggo betaal je elk jaar ook meer ondanks de mega fusie met met UPC. Is overal hetzelfde Alleen internet snelheid bij xs4all loopt hier en daar wat achter

    • MadS says:

      Loopt hier en daar “wat” achter??? Je bedoelt dat het hier bij mij flink achter loopt!
      Prijsverhogingen heb je inderdaad overal maar 8% ineens erop vind ik toch van de zotte. Het is de grootste huichelarij om maar te blijven proberen om ook tv over mijn ADSL lijntje te verkopen terwijl ze al de grootste moeite hebben om alleen internet en bellen er een beetje normaal door te persen. Juist door deze acties voel ik mij steeds meer uitgezogen.

      Alles in 1 met 40/4 voor €45,95 vs internet + bellen 15/1 (als echt alles meezit) voor €37,50 (dus tv er nog eens bovenop) vind ik toch wel een erg scheve vergelijking. Daarbij ook nog eens de constatering dat die 40/4 bij Ziggo verre van de max is terwijl XS4All mij zijn diensten slijt over een techniek waar de rek allang uit is. Ik zie verder geen enkele reden waarom ik net zoveel zou betalen als iemand met glasvezel die wel het beloofde krijgt: zolang er geen glas hier in de meterkast ligt, komt XS4All er dus niet meer in. Misschien dat dit ook precies is wat ze willen: als ze iedereen met ADSL wegjagen wordt het voor hun ook een stuk simpeler. Mijn illusie dat (heel) lang klant zijn bij XS4All ook iets betekend ben ik allang kwijt en dit was voor mij dus de bekende “druppel”.

  3. kweet niet says:

    Tja de tijd van 2 cent per minuut verdween toen de bewaarplicht werd ingesteld … onder het mom dat consumenten voor die kosten moesten opdragen … daarna nog verder verhoogd omdat de EU het verschil tussen vast en mobiel te groot vond.
    Nu de bewaarplicht afgeschaft is een verlaging meer op z’n plaats.
    kan xs4all nu de uitspraak er is dat die bewaarplicht onterecht was …de gemaakte kosten daarvoor niet terug vorderen.
    ik heb het gevoel dat we als klant onterecht hieraan hebben mee betaald.
    hmmm “altijd het beste internet op uw adres” …. kunnen we dan niet onbeperkt 4G krijgen op de plaatsen waar je niet minstens 50/5 haalt op je xDSL of erger waar er niet eens xDSL beschikbaar is????

  4. Who Cares says:

    Vergeet het vorige, sorry. Voor mij persoonlijk geldt dat ik € 5 per maand voor Bel basis blijf betalen maar dat de tarieven per minuut zijn gewijzigd.

  5. Who Cares says:

    Als je als provider een klant met een telefoonverstoring aan het lijntje kan houden, dan doen ze blijkbaar toch iets ontzettend goed :p

    De prijswijziging per 1/9 is mij ook niet bekend. @ MadS: kun je laten weten hoe je op de hoogte bent gesteld van deze prijswijziging / hoe je dit weet?

    De wijziging van beltarieven per 1 juli zijn mij wel bekend, ik heb daarover een brief ontvangen.

    Ik zit nog eens naar die wijziging te kijken (https://www.xs4all.nl/prijswijziging/prijswijziging-bellen) en daarbij valt mij op:

    Mobiel = vast van € 10 naar € 17,50 (+75%)
    Bellen onbeperkt van € 15,25 naar € 17,50 (+14,7%)

    Nieuwe prijs voor beiden is dus € 17,50, maar als je naar de specificatie van het abonnement kijkt, dan zou je in feite genoodzaakt zijn om je belabonnement om te zetten naar Bellen Onbeperkt, aangezien het bellen naar vaste en mobiele nummers dan gratis is, ten opzichte van Mobiel = vast waar je voor hetzelfde geld (€ 17,50 p/mnd) ook nog eens € 0,10 per minuut betaalt naar mobiel en vast in de Benelux (incl. NL dus).

    Zie ik iets over het hoofd?

    • MadS says:

      Die prijswijziging kreeg ik via de post maar ook hier te lezen: https://www.xs4all.nl/prijswijzigingcompact
      Toch wel apart dat ze eerst (prijsstijgingen per 1/7) doen alsof Compact gespaard wordt maar kort later dubbel zo hard erin hakken: alle andere abbo’s gaan €1,- in de maand omhoog maar voor Compact gooien ze er €2,50 bovenop. Het is een kwestie van wachten tot dit €35,- wordt onder het mom van “ronde prijzen”.
      Als ze nou eens investeerden in dat draadje dat mijn bits transporteerd kan ik er nog mee leven maar ik zie er verder niets voor terug behalve steeds weer dat gezanik of ik niet ook TV wil afnemen van ze en al die brieven met zulke fantastische aanbiedingen dat ik er spontaan van over mijn nek ga. Als ze daar eens mee stoppen kunnen ze van de besparing in portokosten / salaris voor telemarketeers de helft goedkoper worden.

      Ik was altijd erg tevreden maar dit soort fratsen begint me steeds meer tegen te staan: de kwaliteit wordt steeds minder en de prijs dus nu ook hoger en ondanks meermaals aangeven dat ik er niet van gediend ben om steeds lastig gevallen te worden blijven ze proberen om je steeds meer aan te smeren.

      Ik zie overigens dat Ziggo €46,- vraagt voor alles in 1 met 40/4 Mbit. Dat is dus maar €11,- meer dan ik nu alleen al aan XS4All afdraag maar daarvoor wel TV erbij (dus extra besparing want die had ik al via Ziggo) en 3 x zo snel internet dan ik nu heb. Dat begint nu toch wel erg verleidelijk te worden zeker als het verschil straks nog kleiner wordt. Het enige dat mij steeds aan XS4All bond was Newszilla maar die is ook niet zo best meer dus een payserver had ik er toch al naast draaien.

    • Paul says:

      Stijging van van vast -> vast bellen was redelijk hoog.. weet niet meer wat het oude tarief was, maar het was voorheen aanzienlijk goedkoper dan 10ct p/min. Daar staat tegenover dat 10ct p/m naar mobiel best scherp is.
      Ik gebruikte mijn vaste lijn sporadisch om naar vaste nrs te bellen. Aangezien mijn mobiele belbundel zelfden op is, heb ik mijn vaste (belbasis) maar opgezegd.

    • Arcsol says:

      Hey Wes, Had jij niet een nieuwe baan?

  6. MadS says:

    En ondertussen ruim 8% meer voor mijn basis abbootje moeten aftikken per 1/9.
    Einde XS4All verhaal voor 1/9: ben het spuigzat om meer te betalen voor minder dan mij beloofd wordt.

    • Angela says:

      Die prijsverhoging was inderdaad een verrassing waarvan ik klaarblijkelijk de aankondiging gemist heb..

  7. jps says:

    Ik geloof dat dit tijd werd. Ronkende verhalen, maar problemen oplossen kunnen ze niet. Het is daar sowieso een duiventil. We gaan er zo snel mogelijk weg. Afspraken kunnen ze ook niet nakomen. Zodra je iets denkt te zijn overeengekomen, is er weer een nieuwe die je alles van vooraan af moet uitleggen. Wij hebben al sinds November grote problemen met de telefoonverbinding. Ze kunnen het niet oplossen, houden je eindeloos aan het lijntje, beloven van alles en uiteindelijk west niemand meet iets “omdat die collega hier niet meet werkt”. Het is een zooitje daar!

  8. Menno says:

    Dat zal nog een aardige klus worden om een geschikte kandidaat te vinden.
    Tip: Vacature tekst is nog niet in het Engelse beschikbaar?

  9. Henri says:

    Toch geen “paleisrevolutie” als gevolg van de “introductie” van Roundcube, naar ik hoop ?

    • Tjerk says:

      Het Ronde Kubusfiasco was wel het eerste wat me door ‘t hoofd ging! w00t

    • Johan says:

      @Henri, je bedoelt dat ze dadelijk de heer Renes terughalen als oude-Renes en Renesclassic? We vervangen twee webmails door één en nu zijn het er drie.