XS4ALL heeft opnieuw de Customer Centric DNA Award gewonnen. In een voortdurend onderzoek bekijkt TNS Nipo de manier waarop een groot aantal landelijk bekende bedrijven hun klanten centraal zetten in hun klantcontact. De onderzoekers ondervragen klanten over bijvoorbeeld service, communicatie en klantgerichtheid. In de categorie Internetproviders is XS4ALL net als vorig jaar als beste uit de bus gekomen.

Klanten van XS4ALL waarderen hun internetprovider veel hoger dan klanten van andere providers, en raden hun provider vaker aan aan bekenden. Dat waarderen we enorm. XS4ALL heeft een eigen, bijzondere visie op service en klantcontact: onze medewerkers gebruiken geen telefoonscripts maar beantwoorden vragen op hun eigen manier, gebruikmakend van hun eigen kennis. Bovendien is bij ons niet het doel om gesprekken met klanten zo kort mogelijk te houden, maar om vragen in één keer goed te beantwoorden. De Award laat zien dat die manier van werken door klanten hoog gewaardeerd wordt.

De prijs is op 10 mei uitgereikt aan algemeen directeur Theo de Vries. De Vries: “De kern van onze kijk op service is dat onze medewerkers zich echt willen inzetten om klanten perfect te helpen en dat ze trots zijn om bij XS4ALL te horen. Deze award is een prachtige bekroning op hun werk en daarom heb ik vanochtend bij alle medewerkers appeltaart langs gebracht. Ik ben echt trots op ze, dus dit feestje vieren we samen!”

Deel dit:

Reacties

  1. sohbet says:

    Een goed servicecentrum met begrijpelijke mededelingen en een goede service.

  2. gazeteler says:

    Het is niet klant vriendelijk om te zeggen we weten het niet wacht maar af.

  3. Henk says:

    XS is baus. Een lokale CDN op een wolkje vol tijdelijke bestanden voor zowel particulieren als zakelijke klanten is de volgende logische stap.

  4. Rob de Haan says:

    Net weer geconfronteerd met een vrij defensief ingestelde KPN-medewerker. Ik probeer het wel netjes te verwoorden in tegenstelling tot deze mijnheer. De dame van xs4all zorgde dat ik me weer prima voelde. Nu is KPN helemaal niet bereikbaar. 0900-0244 is onbereikbaar. Heerlijk dat xs4all via een normaal nummer bereikbaar is.

  5. Mirjam Pijnappels says:

    De medewerkers zijn zeker klantvriendelijk, maar mijn ervaring is dat ze mijn problemen niet oplossen. Xs4 all is enige tijd terug overgestapt van Mcafee naar Fsecure. Ik ben meer dan een dag bezig geweest met een poging Fsecure te installeren, waarbij ruim een half uur met de helpdesk gebeld. Helaas zonder resultaat en XS4all laat me er gewoon mee zitten. Om veilig te kunnen internetten heb ik nu maar AVG geinstalleerd, binnen 10 minuten gepiept! Ook heb ik de laatste tijd vaak problemen met wegvallende of trage verbinding. Een XS4all medwerker stelde dat dit aan mijn computer moet liggen. Waarom heb ik dan dezelfde problemen met mijn computer van het werk. Overweeg nu toch naar andere provider over te stappen.

  6. Danny Wrona says:

    Ben als sinds 1995 lid van XS4ALL. In het algemeen heel erg tevreden. Ook bij XS4ALL kan er wel eens iets technisch fout gaan, maar dat wordt in de meeste gevallen z.s.m. opgelost. Ik werk zelf als dealer voor xs4all en mijn klanten kunnen altijd contact met mij opnemen als de communicatie met XS een keer niet goed gaat. Positief punt is dat op de helpdesk een vaste kern van medewerkers al jaren in dienst is en weet waar ze het over hebben. Er worden geen loze beloftes gedaan. Ga zo door Edwin, Peter, Peter en alle andere dames en heren van de helpdesk.

  7. Mike Bommerson says:

    Ook de winnaars op andere gebieden zijn te bewonderen op http://www.customercentricdna.nl.

  8. brutus says:

    Leuk voor XS en de medewerkers

    jammer dat ze tot op de dag van vandaag nog steeds geen antwoord willen / kunnen geven over de traagheid van de verbinding. regelmatig gevraagd maar geen enkele inhoudelijke reactie. Er is toch zeker wel aan te geven wanneer er nu eens vdsl af glas beschikbaar komt? Het is niet klant vriendelijk om te zeggen we weten het niet wacht maar af. mogelijk weten de medewerkers wel meer maar mogen ze niks zeggen anno 2012 is een 8mb verbinding gewoon traag.

  9. regina says:

    Tot mijn verbijstering laat xs4all het volledig afweten nu het bellen via internet volledig faalt. Ook contactopname met de klantenmanager van xs4all blijkt zinloos.
    De zinsnede: xs4all heeft een passie voor oplossen van technische problemen blijkt -tot nu toe- een pure schijn!!!

  10. Persoonlijk kan ik me zeer goed voorstellen dat medewerkers zeer graag bij xs4all.nl in dienst zijn. Toen ik overstapte kwam ik in een geheel andere wereld terecht, op een nette manier wordt je geholpen met problemen op proberen te lossen iets wat ik bij mijn eerdere provider absoluut niet mocht beleven. Voor mij is xs4all.nl een provider waar ook IK graag deel van uitmaak, neen, niet als medewerker maar als een trouwe super tevreden klant van 72 jaar die na de Hel in de Hemel terechtkwam bij xs4all.nl. Nogmaals wil ik iedereen hartelijk bedanken voor de geweldige SERVICE welke zij leveren en ach er gaat zeker wel eens iets mis maar dat geeft aan dat we met MENSEN van vlees en bloed te maken hebben.
    Dus medewerkers, als U graag bij xs4all werkt profiteren wij daar enorm van. Blijf dus graag bij deze in mijn ogen beste provider van Nederland net zoals ik dat zal doen…!!
    Een hartelijke groet,
    Colla Alberts