Ook het 3e kwartaal zijn we weer de beste alles-in-1-provider van Nederland. Dat schrijft de Consumentenbond vandaag. Prachtig nieuws toch? U weer bedankt voor het vertrouwen!

XS4ALL Glasvezel staat met een 8,3 opnieuw op nummer 1. XS4ALL DSL staat op nummer 3 en heeft een 8,1 gekregen. Onze klanten zijn vooral erg tevreden met de kwaliteit van het internet en telefonie. Ervaart u toch problemen? Dan staan XS4ALL-medewerkers u goed te woord volgens de Consumentenbond. De klantenservice krijgt dan ook ‘een mooie 8’. Het algemene tevredenheidscijfer is een dikke 8,5.

Wilt u meer weten over hoe de Consumentenbond aan hun testoordeel komt? Lees dan ons interview met Silvia Smit die zich bezighoudt met het Nederlandse alles-in-1-landschap. Een aanrader!

Deel dit:

Reacties

  1. jan says:

    Even uitgeweken naar deze bolg omdat er geen mogelijkheid is dat te doen bij die van 15 november.
    Zo ken ik xs4all niet. Mag er geen reactie worden gegeven op een propagandische blog om te voorkomen dat er abonementen vertrekken? Het kijkt mij dat dit een door kpn gedicteerd verhaal is. Jammer. Deste meer reden om over te stappen naar freedom.
    Freedom kan dan wel afgeschildert worden met de term ze moeten zich nog maar bewijzen. In mijn visie hebben ze dat al gedaan. En volgers hebben zij ook. € 2.5 milioen in ca. 3 dagen bijeen gebracht. En ook nog eens een ongekend aantal founding members binnen 10 dagen. Dat zal wel pijn doen bij kpn. Ik ga nu alvast maatregelen nemen om over te kunnen stappen. Liever een provider die zich volgens kpn nog maar moet bewijzen, dan gedwongen te moeten overstappen naar kpn.

  2. XS4EVER! says:

    Reacties uitgezet onder het FAQ over Freedom. Erg triest, KPN, dat jullie zo slecht tegen je eigen klanten kunnen. De typische arrogantie van ex-Staatsbedrijven zoals NS en PostNL. Hopelijk snel naar de afgrond.

  3. PeterHS says:

    De beste en dat blijft zo. Waarom geloof ik dat niet, als de organisatie opgaat in KPN, krijg je dezelfde bagger service als bij KPN.

    KPN is niet constant de beste. Over naar Freedom.

    Lullig dat KPN de e-mail adressen niet vrij geeft, maar geeft wel de tactiek aan “proberen je te dingen te blijven”, niet omdat je wilt,maar omdat je moet.

  4. Emiel says:

    KPN garandeert dat de kernwaarden, zoals privacy, behouden blijven.
    Vandaag in de krant: KPN plaatst alvast antennes van Huawei voor het uitrollen van 5G.

    I rest my case. Freedom here I come.

  5. Piet says:

    Er mag blijkbaar niet op het nieuwste blogbericht (Hoe zit het met XS4ALL – KPN – Freedom) gereageerd worden, typisch KPN. Dus ook ik dan maar op deze manier:
    “XS4ALL staat ruim 25 jaar voor kwaliteit, veiligheid en privacy. Het behoort tot onze kernwaarden. Vanaf het begin. Deze expertise opbouwen is niet over één nacht ijs gegaan. Dat heeft jaren geduurd.”

    En sinds 2013 is die Joost Farwerck al bezig om dat af te breken (het vriest al sinds 2013)
    Dat is zijn missie en doel.
    Uit zijn CV:
    Member of the Board of KPN and COO
    Dates Employed: Apr 2013 – Present
    Employment Duration

    Daar heeft hij het zelfs voor over om als 3e keus als CEO te worden aangesteld. …

    Heel vervelend voor de geweldige medewerkers van XS4ALL en daarmee bedoel ik dus niet de zetbazen en baasjes van KPN bij XS4ALL.

  6. Dani says:

    Gezien er op het nieuwste blogbericht (Hoe zit het met XS4ALL – KPN – Freedom) blijkbaar niet gereageerd kan worden dan maar op deze manier:
    Bedankt, KPN marketing afdeling voor uw bericht en wat fantastisch dat u de vernieling van XS4ALL pas definitief doorzet als de rechter uitspraak heeft gedaan. #sarkasmeuit
    Ik heb meer vertrouwen in Freedom wat de bewaking van idealen en het waarmaken van waarden als kwaliteit, veiligheid en privacy betreft dan in KPN. Mijn domein en email bij Freedom zijn al in werking en ik zal de aankomende maanden op mijn gemak alvast mijn email overzetten om dan bij de lancering van hun all-in-pakket over te stappen.

    • Dani says:

      ‘Overzetten’ wil zeggen: (mail)adreswijziging doorgeven/doorvoeren daar waar het nodig is. Zo kan ik ook de aankomende maanden nog in de gaten houden of mijn nieuwe email straks bij iedereen bekend is die het moet weten. Overigens blijft Freedom de Fritzbox gebruiken; voor glasvezel klanten zoals ik zal de overstap dus weinig meer zijn dan stekkertjes verwisselen.

  7. Kees says:

    Gefeliciteerd met dit resultaat. Nu kan het nog, Maar helaas willen de vandalen XS4ALL slopen. Dus wegwezen, op naar Freedom in de toekomst. Desalniettemin bedankt XS4ALL voor alle goede service XS4ALL sinds 2007.

  8. Martyn Pranger says:

    Ik ga mee naar de opvolger van XS4all: Freedom Internet !
    Waar kan ik mij aanmelden?

    • Piet says:

      Links geven werkt niet dus mara even op deze manier:
      bij
      www . freedom . nl
      www . freedom . nl producten founding-member
      www . freedom . nl waarom-freedom

  9. Bas says:

    Tsja, ik was ooit ook deel van het XS4ALL team (systeembeheer). Uniek goed die lui! Maar goed, KPN heeft ook op een gegeven moment de prijzenwinnende helldesk van XS4ALL opgeruimd omdat het ‘te duur was’, en daar de toen uiterst matige KPN helldesk voor teruggezet. Tsja.. Ik hoop alleen dat het nieuwe bedrijf ook op onze nieuwe Zuiderveld glasvezel gaat komen… Waar ik nu woon was geen optie meer voor XS4ALL. Dus voor het eerst sinds 1993 geen XS4ALL. En Ziggo is echt niet hetzelfde…..

  10. Rob says:

    KPN lees eens goed! XS4ALL is alweer de beste. Blind? Dom ? verkeerde opleiding ?

    • Piet says:

      KPN: stronteigenwijs en arrogant zou ik zeggen. Als je al dom bent wordt het daar niet beter van, integendeel.

      Heeft iemand de nieuwsbrief al gelezen, zogenaamd opeens 10 GB cloud space en drive toegang als extraatje “als dank 10 GB cloudopslag cadeau”. Maar dat heeft elke voor XS4ALL abonnee//lid al jaren. Dus sigaar uit eigen doos en je geeft ze opeens het recht het gebruik te analyseren.

  11. Piet says:

    Uit het interview waar naar gelinked wordt: ““Ik vind het belangrijk om te vermelden dat jullie predicaat ‘Beste alles-in-1-provider’ geldt voor XS4ALL Glasvezel, niet voor DSL.”

    En laat dat verschil nou niet door XS4ALL kunnen komen, maar light dat helemaal op het bordje van KPN, aangezien zij de eigenaar en verstrekker van die infrastructuur, glasvezel of DSL, zijn en niet XS4ALL.

  12. Piet says:

    Op naar de nieuwe provider, die vast nog hoger gaan scoren omdat ze geen last hebben van de KPN cultuur.
    XS4ALL medewerkers hartelijk dank !!!! Ga zo door, zolang het nog kan.
    KPN management: Stelletje zielige nitwits.

  13. anoniem says:

    het is nu niet meer relevant … de resultaten van glasvezel geeft geen garantie voor toekomst. zolang xs4all niet los van kpn is. we krijgen al eerder glasvezel van t-mobile. maar kpn laat ons wachten.. het is pech voor kpn en nog dubbel pech dat we van xs4all gaan weggegaan naar nieuwe provider ..

  14. Peter Groeneveld says:

    Goed verhaal, maar ik begrijp alleen maar dat jullie opgaan in KPN, dus erg verwarrend allemaal, leg dat eens uit?

    • Wim says:

      Beste Peter,

      in de 90-er jaren liet XS4ALL zich inlijven door KPN, zodat ook XS4ALL toegang kreeg tot de snellere infrastructuur;
      toen is bedongen dat XS4ALL altijd ‘als een zelfstandig’ bedrijf zou blijven bestaan.
      De werk-cultuur van KPN ken ik niet.
      Wel ben ik sinds het DOS-tijdperk al klant van XS4ALL. De keren dat ik een probleem of een bijzondere uitdaging had voor de XS4ALL-medewerkers, hebben zij mij altijd prima geholpen – zelfs als ik er (volgens het contract en de kleine lettertjes) geen recht op had.
      Na die contacten weet ik – als klant – het zeker: mensen bij XS4ALL hebben internet, privacy en oplossingsgerichtheid door hun aderen stromen.

      Rond de vorige jaarwisseling kreeg de (inmiddels vertrokken) directeur van KPN het lumineuze idee om alles in elkaar te schuiven onder de noemer KPN.

      XS4ALL-klanten vinden dat – gezien werkwijze, inzet en scores op lijstjes – een slecht idee. Lees maar eens wat mensen op XS4ALLmoetblijven laten weten.
      De OR van XS4ALL laat weten dat ook zij er tegen zijn. En waarschijnlijk mag het personeel zèlf van KPN niets laten weten.

      Vandaar dat ik – als jarenlange tevreden klant – dat maar even doe.

      Medewerkers: bedankt voor jullie inzet. De lijstjes laten zien, dat jullie het niet voor niets doen!
      Ga zo door !
      ( hoop ik )

      • Alfred Allertz says:

        Ik zou het niet beter kunnen verwoorden !
        En vandaag is het goede nieuws, dat de échte orginele XS4ALL-mensen een vliegende start hebben gemaakt met hun crowdfunding voor een nieuwe start.
        Nu KPN vegeteert op de kwaliteit van XS4ALL wordt het hoog tijd voor een eerlijke en oprechte nieuwe provider.
        Mijn steun is er !