XS4ALL is weer terug op nummer één. Feest! Onze glasvezelverbindingen komen het tweede kwartaal van 2021 als ‘Beste uit de Test’. Dat heeft de Consumentenbond bekend gemaakt. Die 8,1 steken we mooi in onze zak.

De kwaliteit van ons internet scoorde hoog. Maar 10% van onze glasvezelklanten ervaarde een storing deze periode. Samen met KPN Glasvezel kregen we een 8,1. Daarmee behoren we tot de absolute top van Nederland. Trots op!

Televisie

Ook voor televisie zitten klanten bij ons gebakken. Met een 7,7 op glasvezel en een 7,1 op DSL krijgen we een dikke voldoende. Dat betekent zorgeloos televisiekijken. We zetten alles op alles om onze kwaliteit verder te verbeteren. Bijvoorbeeld met ondersteuning voor 4K (Ultra HD).

Klantenservice

Toch een probleem? Bij ons werken een heleboel technisch slimme, eigenwijze mensen die vol gaan voor internet. Daarop kunnen klanten bouwen. De Klantenservice kreeg afgelopen kwartaal een 8,0. Benieuwd wat ons team zo speciaal maakt? Neem een kijkje achter de schermen.

Deel dit:

Reacties

  1. Ramon says:

    Gaat Xs4all nu op zeer korte termijn ook die 1Gbps / 1Gbps aanbieden wat moederbedrijf KPN al wel doet?
    Ik mis toch een hoop upload met die 500Mbit service is top bij Xs4all maar die heb je in principe nooit nodig de snelheid wel dagelijks.

    Ik hoor het graag want anders ben ik toch bang dat ik een overstap ga maken.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *