We staan op nummer één! Onze glasvezelverbindingen komen weer als ‘Beste uit de Test’ laat de Consumentenbond weten. Klanten geven ons een 8,4. Een stijging ten opzichte van het tweede kwartaal. Trots op!

Eerder dit jaar had 10% van onze glasvezelklanten last van een internetstoring. Afgelopen kwartaal was dat nog maar 7%. “Beter dan het gemiddelde van alle providers samen” – schrijft de Consumentenbond. Vinden we prachtig.

Zit u graag thuis voor de buis? Bij ons moet u wezen. Televisie van XS4ALL krijgt een 8,0 op glasvezel en een 7,5 op DSL. Opnieuw een dikke voldoende. En ook hier weer een stijging ten opzichte van het kwartaal ervoor.

De tevredenheid over onze mensen van de Klantenservice is hoog. Onze service krijgt een 8,5!

Deel dit:

Reacties

  1. Edwin says:

    Proficiat! Nog steeds topkwaliteit en nooit een storing of wat dan ook. Enige wat mij doet twijfelen om toch over te stappen naar een ander, is de hoge prijs. Ik vraag me steeds meer en vaker af of het de hogere prijs waard is. Wat is het verschil nog net bijvoorbeeld KPN? Dat kan niemand mij uitleggen.

  2. Wil says:

    En ondertussen is mijn tv-verbinding helemaal “vintage”. Storingen en haperingen zijn aan bijna de orde van de dag.
    We nemen nu maar programma’s op en wachten op een hopelijk storingsvrije dag om ze ongestoord te kunnen bekijken. De bestelling van de DVD’s voor Kerst is al de deur uit, voor het geval dat KPN weer besluit dat er geen enkele reden is waarom mensen tijdens de kerstdagen TV zouden kunnen kijken.
    Alle monteurs die hier over de vloer zijn geweest hebben precies hetzelfde gedaan: Eerst het werk van hun voorganger afkeuren. Dan alles afbreken en op precies dezelfde manier weer aansluiten. Vervolgens wordt het modem vervangen en de HD ontvangst uitgeschakeld waarna het weer even werkt zoals het zou moeten.
    Ik meldt het niet eens meer want het heeft toch geen nut. Sinds KPN Xs4all heeft ingelijfd zijn we gewoon klanten van KPN en dus sukkels die gewoon hun bek moeten houden. Wat zal ik blij zijn als T-Mobile mijn glasvezelaansluiting af monteert en ik minsten 200 Euro per jaar ga besparen met een uitgebreider pakket.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *