foto door andrechinn

foto door andrechinn

In de Providermonitor van de Consumentenbond van de afgelopen maand is XS4ALL als beste landelijke aanbieder van internet, bellen en televisie uit de bus gekomen. En daar zijn we trots op, want we scoorden het hoogst op kwaliteit internet (8,5) en storingsvrij internet (90%). Maar we gaan natuurlijk niet op onze lauweren rusten. Want eerlijk is eerlijk: sommige cijfers in de testresultaten kunnen echt hoger. Daar zijn we dan ook heel hard voor aan het werk.

We sturen onze welgemeende felicitaties richting Zeeland, want Zeelandnet scoorde nog iets beter dan wij. Maar omdat die provider maar in een klein gedeelte van Nederland actief is, mogen ze zich geen landelijke aanbieder noemen. Hun testresulaten zien we natuurlijk wel als uitdaging: binnenkort staan wij weer helemaal bovenaan!

De Providermonitor doet elke maand onderzoek naar aanbieders van internet, televisie en bellen door panelleden per e-mail vragen te stellen over service, kwaliteit en storingen. De bond wil graag een zo volledig mogelijk beeld, en wij natuurlijk ook! Schrijf u daarom in als panellid op de website van de Consumentenbond, dan helpt u ons nog beter in te zien hoe u onze service en kwaliteit ervaart.

Deel dit:

Reacties

  1. Johan says:

    Wat een verschikkelijk nare organisatie is Xs4all: we ontvingen van een tante een dvd box met de film “Alles is liefde”, vrijdagavond, heerlijk verheugd na een week hard werken dit samen op de bank te kijken, blijkt er niets in de hoes te zitten behalve een lelijk foldertje van xs4all. Hoe kan je dit doen? Wat een nare actie. Hele avond verknald. Probeer ze te bellen om verhaal te doen maar zijn volledig onbereikbaar…. Waarschijnlijk halen ze dit bericht ook weg. Wat een naar bedrijf!

  2. Iedere Provider is uniek.
    Zoals ook iedere consument.

  3. Gerrit says:

    Nog 4 maanden en dan ben ik weg bij XS4ALL. Dit vanwege het feit dat mijn bruikleen modem defect was en XS4ALL geen andere wilde sturen. De medewerker adviseerde mij om op Marktplaats te zoeken.

  4. Robert says:

    Tja, ook ik had een avondje met vriendelijk gepland om naar “Alles is familie” te kijken. Toen de DVD in de bus viel had ik hem niet opengemaakt, wie verwacht nou dat er geen DVD in een DVD-hoes zit.
    We hadden er op het werk ook één gekregen, aan een collega gegeven. Zelfde verhaal, op het moment dat ze hem wilde kijken, maakte ze de hoes open………..

  5. Linda says:

    Ben erg blij dat ik weinig tot geen storing heb maar administratief (wijziging van adres/banknummer bij scheiding) is nog steeds dramatisch!!! Jammer xs4all!

  6. EJ says:

    Als laatste nog dit: XS denkt waarschijnlijk “wat zeuren die mensen nou toch, het was een aardigheidje en met die CD toen vond iedereen het toch wle leuk?”
    Alleen bij die CD was het kadootje dat Spotify-ding.

    Als iemand mij een DVD-doos geeft ga ik er van uit dat de bewuste DVD er in zit.

    Bij XS zijn ze al zo ver gezonken dat ze niet meer denken dat mensen dat verwachten. Waarom? Omdat ze het zelf heel gewoon vinden om met lege marketing-onzin an te komen.

    Stupid is as stupid does.

    Jammer dat ze zich niks van deze klachten zullen aantrekken. Ook niet als het meer dan 1 “zeur” is.

    In Amerika is de regel: als er een persoon klaagt zijn er nog veel meer die het ook vinden.
    Bij XS is het: oh, dat zijn een paar zeikerds.

    Blijf maar lekker zitten in je torentje hoor mensen.

  7. EJ says:

    Laat me niet lachen, een puinhoop is het aan het worden.
    Een kneuzenkermis.
    Beetje lege DVD-verpakkingen op gaan sturen.
    Vroeger viel XS me nooit lastig, nus is het aan de orde van de dag.

    En dat TV gedoe is helemaal eeen lachertje: werkelijk elke dag zijn er storingen, die zie ik als ik gebruik maak van webmail.

    Puinzooi dat is het.

  8. Mario says:

    90% van de mensen die ik ken (waaronder ik zelf) zijn de laatset jaren weggegaan bij xs4all. Waarom? Niet voor het geld, gewoon problemen sinds TV wordt aangeboden en daarmee snelheid in stort. Helpdesk bellen? Laat me niet ‘lachen’, de mensen die je vroeger aan de lijn kreeg met daadwerkelijk kennis ben ik niet meer tegen gekomen. Wil je een klacht neerleggen? De arrogantie komt je tegemoet.
    Even ter indicatie: in totaal 20 kennissen en klanten gehad. 2 kennissen zitten er nog.

  9. Rezzy says:

    Bedankt XS4ALL, voor de lege dvd hoes van de film Alles is Familie! Wordt je eerst blij verrast met een onverwacht kado, blijk je te zijn belazerd met een dode mus. Een fijne manier om je bedrijfsimago neer te zetten. Dit past niet bij het kwaliteitsbedrijf dat XS4ALL is (of was?). Zo ga je toch niet met je trouwe klanten om? Je klanten voelen zich hierdoor schandalig behandeld!!! Ook bedankt namens mijn dochters die dezelfde grote teleurstelling door jullie domme actie mochten ervaren. Wat een ongelofelijke marketingblunder!

    • TWB says:

      Helemaal mee eens, Rezzy en anderen die hierover begonnen: ik ben binnenkort jarig en dacht dus dat ik een extra-attent cadeautje kreeg van XS4All. Het blijkt om een marketingtruc te gaan. Erg jammer! Stuur dan gewoon een foldertje.

  10. Ries says:

    Beste mensen,

    Ik kan maar een ding zeggen, het KPN virus heeft XS4all geïnfecteerd (dit dekt de lading wel).

    Mvg,

    Ries