We hebben het mooi voor elkaar! Het eerste kwartaal van 2020 komt XS4ALL glasvezel wéér als beste uit de test. Dit keer een gedeelde eerste plaats met DELTA (kabel). We scoren beiden een testoordeel van 8,2. De kwaliteit van ons internet scoort hoog. 8,6 op glasvezel en 8,2 op DSL.

We zijn natuurlijk ontzettend blij met dit resultaat. Juist nu moeten al onze klanten kunnen bouwen op kwalitatief goed internet. Wij houden dan ook niet van onnodige risico’s. We onderhouden en bewaken ons netwerk net zo goed als altijd. 24 uur per dag, zeven dagen per week en 365 dagen per jaar.

Alle resultaten kunt u hier hier teruglezen. Benieuwd hoe de Consumentenbond aan hun testoordeel komt? Lees dan ons interview met Silvia Smit. Die zich houdt zich namens de consumentenwaakhond bezigmet het Nederlandse alles-in-1-landschap.

Veilig online met XS4ALL

Met XS4ALL surft u bewust en veilig. Nu zelfs de eerste 4 maanden met 50% voordeel. Benieuwd naar de mogelijkheden?

Bestel nu  >

Deel dit:

Reacties

  1. Bert says:

    XS4ALL is dood en weiger die naam dan ook nog te gebruiken.
    De realiteit is dat we nu bij KPN zitten en langzaam maar zeker zal de kaasschaaf methode pijnlijk laten zien dat we allemaal bedonderd zijn door Jörg Kramer.
    Het is niet voor niets dat je dagelijks die kotsmisselijke commercials hoort op de radio dat er niets gaat veranderen, ze zijn als de dood dat er veel relaties zullen overstappen naar de nieuwe provider van Nederland.

    Maar………..

    Op 11 november 2019, om 11 minuten over 11 ben ik een Founding Member geworden van Freedom Internet en morgen is de dag dan eindelijk aangebroken dat ik uit de KPN boot stap, wat een geweldig gevoel!

    Ik hoop dan ook dat Freedom Internet de luis in de pels zal worden van de huidige Internet providers !

    • Edin says:

      Ik hoop een beetje met je mee Bert maar zolang Freedom geen volwassen TV-platform aanbiedt zullen veel mensen 2x nadenken voordat ze overstappen. De klanten die de overstap naar Freedom inclusief Canal Digital hebben gemaakt klagen nu al steen en been over de tv-dienst.

  2. Piet says:

    KPN is aan het rommelen met de verbinding !!!!!!

    Ik zie de laatste dagen steeds vaker dat de verbinding onderbreekt en opnieuw gemaakt wordt,

    En NEE, om de standaard reactie voor te zijn, dat ligt niet aan mij, ik had jaren geen probleem en ik heb niets veranderd!
    Het ligt dus aan KPN.

    Dit moet geen echt probleem worden, KPN!

  3. Tjeu says:

    Ontevreden klanten ?
    Waar gaat dit naar toe ?

    Brein gewonnen…..?

    Vroeger zag ik andere( betere) bewegingen…….van xs4all.
    Het is voor mij eens en te meer duidelijk dat xs4all de verkeerde weg inslaat !

    Zoek het zelf maar uit.

    Nu ben je misschien nog beter af, maar xs4all gaat de verkeerde kant op….. !!!!!

    Fuck KPN !!!

    • Piet says:

      Hadden ze pair bonding vermoerd bij XS4ALL?

      • ReemZ says:

        100/100, niet 100/10; 100 Mbps down, 100 Mbps up. Ik zit op glas. Een telefoonlijn heb ik al ruim tien jaar niet meer gezien, ben al bijna vergeten hoe die eruit zien ;)

      • Piet says:

        Gezien de snelheid die je rapporteerde (100/10) kreeg ik het vermoeden dat je pairbonding had, dus 2 telefoonlijnen met een y kabel naar de fritzbox. Dat je 100/10 op één telefoonlijn zou kunnen halen lijkt me onwaarschijnlijk, maar misschien niet onmogelijk.
        Pairbonding wordt opeens niet meer geleverd volgens postcode check terwijl dat wel technisch kan. Ze geven vage reden dat de monteur dan te lang in huis zou moeten zijn, Nou bij mij is er toen geen monteur geweest, gewoon de y-kabel erin en klaar (o ja ze moesten buiten in de straat gaatje graven om de tweede lijn aan te sluiten, dat was alles). Schiint na 1 aug weer geleverd te worden, alleen staat daar niets over op website. Wel bevestigd gekregen dat ik mijn pairbonding gewoon houdt.
        Was even bang dat ze met pairbonding aan het rommelen gingen.

      • ReemZ says:

        Pair bonding zegt me helemaal niets, en ik kan er ook niets over vinden dat niet met biologie te maken heeft, dus hier moet je me effe helpen goos…

  4. Piet says:

    De postcode check klopt ook al niet meer, beweren dat ik maximaal 50/5 kan krijgen op mijn adres, terwijl dat minstens 100/10 in want ik heb paired bonding op mijn adres.
    Als ze maaar niet nu opeens die paired lijn gaan weghalen …

    • Piet says:

      Vaag verhaal dat voor nieuwe bonding aansluiting de monteur te lang binnen zou moeten zijn. Nou ja toen bij mij bonding werd geactiveerd hebben ze alleen gat gegraven verderop om het tweede lijntje dat al aanwezig was eindelijk eens aan te sluiten. Ze xijn niet binnen geweest, y-kabeltje heb ik er zelf ingeprikt, is niet zo moeilijk … en anders kan dat ook wel via viseoverbinding zou ik zeggen. Staat nergens dat dat de reden is dat ze tot 1 aug geen pair bonding willen leveren.

  5. WAT TRIEST dat een bedrijf dat klanten lokt met misleidende reclame, (de “gratis expert” koste me € 481,-telkens kan winnen ! Klagen bij de Reclame Code Commissie hielp niet omdat het rechtzetten van de leugen – na aankomst van twee forse heren die er geen schuld aan hadden – voor deze bedrijfs organisatie was.

  6. Johan Bijleveld says:

    Als het over glasvezel gaat, gaat het nooit over mijn woonplaats, waar de verbinding nog steeds over de telefoonlijn gaat. En dat gebeurt nog in grote gebieden in Nederland, De beloofde max snelheid wordt lang niet gehaald. De tv blijft regelmatig hangen. Ik vind dat de prijs in vergelijking met het gebodene wel erg hoog is.

  7. Remko van Aarst says:

    Ik overweeg toch om naar Freedom te gaan. Alles gaat trager en soms minder bereik. Al twee keer internet uitgevallen. Ben al vanaf het begin bij XS maar ik maak nu toch storingen mee. Heel veel Spam opeens. Werkt F-secure ook niet goed meer?

    • Sofie says:

      Hee Ben, ik vroeg me al af of het aan mij lag, ik heb namelijk ook het idee dat er ‘geknepen’ wordt.
      De tv start de laatste weken trager op, eerst zwart met geluid, beeld volgt even later pas. En af en toe gaat het tijdens de uitzending beeld eventjes over in blokjes.
      Internet net zo, YouTube filmpjes beginnen op zwart, met geluid, dan wordt het beeld blokkerig en na een seconde of 3, 4 wordt het pas normaal.

      • ReemZ says:

        Ah, ik ben dus niet de enige! Als je het in cijfers wil uitdrukken, is speedtest.net een handig stuk gereedschap. Half jaartje terug tikte ik de 100 down, 100 up ook met gemak aan, nu mag ik blij zijn met de helft down en een derde up…

  8. ReemZ says:

    Uit de xs4allmoetblijven nieuwsbrief:

    “In de afgelopen maanden hebben we toch ook weer veel mails gehad van mensen die zich afvroegen hoe het nu met XS4ALL gaat. Het personeel is inmiddels officieel in dienst van KPN en we krijgen veel berichten van XS4ALL’ers die aangeven dat er allerlei XS4ALL-producten worden uitgefaseerd. Dat er niets zou veranderen (’nothing means nothing’, zoals KPN CEO Ibarra dat vorig jaar zei) blijkt dus inderdaad een valse belofte te zijn. De integratie is helaas in volle gang. Gelukkig is Freedom dat dus inmiddels ook!”

    Joh, KPN heeft gelogen? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, meen je niet joh? Verwacht je dan weer niet joh!

    • Edwin says:

      Wat ik me afvraag is wat ze bedoelen met ‘XS4ALL-ers’. Zijn dat medewerkers van XS4ALL of klanten? Als klant heb ik nog niet echt iets gemerkt van het uit-faseren van allerlei XS4ALL-producten. Dat kan twee dingen betekenen: Of ze hebben het over medewerkers (en dat zou inderdaad een hele slechte zaak zijn), of XS4ALLMoetBlijven zegt maar wat (wat ook een slechte zaak zou zijn)..

      • Edwin says:

        Als ik me een beetje inlees op diverse fora dan geeft CD nogal eens problemen. Slechte hardware en slechte ondersteuning. Ze komen ook slecht uit de diverse reviews. Ik baal er wel van dat Freedom die partij heeft gekozen. Ze hebben een app voor tv etc. maar het moet wel werken en goed beeld geven. En dat laatste blijkt ook niet het geval te zijn. Er wordt hier veel lineaire tv gekeken dus voor mij is het wel een deal-breker.

      • ReemZ says:

        Jazeker, Freedom voor deze jongen! Overigens nog zonder TV, want zolang er niet gevoetbald wordt staat dat ding bij mij alleen maar aan om te gamen. Geen ervaring met Canal Digitaal, dus geen idee wat er mis mee is. Verklap ‘s?

      • Edwin says:

        Ga je naar Freedom? Ik hink nog steeds op twee gedachten: van de ene kant wil ik de overstap maken maar ik zo erg op tegen Canal Digitaal (even los van de totaalprijs).

      • ReemZ says:

        Op die manier. Voor de gein al eens ‘n speedtest gedaan? Ik wel. Half jaartje terug: 100/100 Mbps (waar ik ook voor betaal). Gisteren: 30/30. Nu: 50/26…

        Ach ja, nog ‘n week, dan ben ik er van af.

      • Edwin says:

        Ik ben toch wel dezelfde Edwin hoor ;-) Alleen met features dacht ik meer aan technische dingetjes of extra’s.
        Dat de klantenservice aan het wegzakken is blijft gewoon een feit. Soms krijg je goede mensen aan de telefoon maar soms ook KPN-medewerkers die gewoon echt niet weten waar ze het over hebben (en dus ook niet bij XS4ALL thuis horen wat mij betreft). Op mijn opmerking over de chat heb ik een 1-op1 reactie via mail teruggekregen. De medewerkers werken nu thuis (zoals velen) en daar blijkt de chatsoftware niet te werken. Vreemd voor een professionele klantenservice maar het is een reden.

      • ReemZ says:

        Dan zul je wel niet dezelfde Edwin zijn die de chat al maanden niet meer ziet werken en nu ineens wachttijden heeft. Hét XS4ALL-product bij uitstek was namelijk klantgerichtheid, dus dit zou een zeer duidelijk teken moeten zijn.

      • Piet says:

        Dat zijn medewerkers met lange lijsten van XS4ALL features en producten die gaan verdwijnen, maar nog niet 100% bevestigd zijn.

  9. Edwin says:

    Wat me heel erg opvalt is dat de bereikbaarheid zo verslechterd is sinds de “overname”. Voorheen geen wachttijd aan de telefoon en de chat was gewoon bereikbaar. Nu krijg je al maanden de melding ‘chat is tijdelijk niet beschikbaar’. Dat kan en mag niets met Corona te maken hebben want dan is chat juist een prima middel. Wat is er aan de hand? Moet ik me zorgen gaan maken nu het er steeds meer op begint te lijken dat XS4ALL niet meer onderscheidend is?

    • Piet says:

      En het wordt erger, er zullen xs4all producten en features verdwijnen, nothing means nothing zal loze beloften blijken. En de xs4all-ers weten dat..

  10. ReemZ says:

    De beste? Ineens krijg ik een hoop spam binnen, niet normaal, en een stuk vaker zie ik de snelheid zakken. KPN-“kwaliteit” is nu al zichtbaar. Maar goed dat mijn xs4all-emailadres al een tijdje niet meer mijn primaire is, en ik hoef alleen nog maar te bevestigen, dan ben ik een van de 128 eerste Freedom-gebruikers. Dag dag, KPN! ..!..

    • Remko van Aarst says:

      Ik krijg ook sinds twee weken 11 spamberichten per dag. Werkt F-secure ook niet helemaal meer???

  11. Rob says:

    En toch moet XS4all als merk verdwijnen? Hoe kan het toch dat XS4ALL beters scoort dan KPN? Kneusje grote broer KPN legt het weer af.

  12. Piet says:

    Nu maar hopen dat een andere glasvezelboer eerder is bij ons. Het duurt allemaal erg lang terwijl er niet heel veel verder op wel glasvezel door KPN wordt aangelegd. Misschien beter dat iemand anders het bij ons komt doen, dan kan KPN ten minste niet zijn belachelijk hoge prijzen er voor rekenen.

  13. Bart says:

    Het gaat me echt niet snel genoeg met de aanleg van glasvezel in Nederland.

  14. J says:

    Leuk dat glasvezel…bij mij in de straat ligt al ong. 3 jaar de glasvezelaansluiting…maar bij mij binnen nog niet beschikbaar???

  15. Ben De Roos says:

    Wil ik ook wel wat jullie nu leveren in pynacker is gewoon pet

  16. ben says:

    wanneer krijg ik het dan? in Den Haag