De XS4ALL- campagne ‘veiligheid op internet’ uit 2009 heeft twee prijzen in de wacht gesleept. Op 28 mei ontvingen we een SAN Accent en op 2 juni een zilveren Esprix. De prijzen betekenen een mooie erkenning door reclame- en communicatieprofessionals.

De SAN-Accenten zijn jaarlijkse prijzen van de Stichting Adverteerdersjury Nederland voor de beste reclamecampagnes. De Esprix is een jaarlijkse prijs voor de marketingcommunicatie-campagne die het beste in staat is gebleken mensen in beweging te krijgen en hun gedrag aan te laten passen.

De campagne ‘veiligheid op internet’ uit 2009 bestond uit een aantal opvallende filmpjes die op ludieke wijze laten zien dat we onze gezonde argwaan in het dagelijks leven soms vergeten als we online zijn. Mede dankzij de sterke boodschap van de filmpjes is de campagne er goed in geslaagd om mensen bewust te maken van het belang van veilig internetgedrag. XS4ALL streeft ernaar de veiligste provider te zijn en biedt haar klanten veel extra’s om veilig te internetten.

Bekijk de campagne en de filmpjes

Deel dit:

Reacties