XS4ALL_socialmedia-post_450x627pxDat is mooi nieuws: uit onderzoek van Telecompaper blijkt dat maar liefst 67% van onze klanten zo tevreden is over hun Alles-in-1 pakket, dat ze XS4ALL aanbevelen aan anderen. Dat is meer dan alle andere providers, dus we kunnen gerust stellen dat onze klanten de meest tevreden telecomklanten van Nederland zijn!

Het is fijn om te zien dat ons werk zo gewaardeerd wordt, want we doen sommige dingen nou eenmaal anders dan anderen. We steken veel tijd in de opleiding van onze medewerkers, we nemen de tijd voor onze klanten en hanteren dus geen maximale gesprekstijd aan de telefoon. Met onze technische expertise zorgen we ervoor dat ons storingspercentage het allerlaagst is. En met een kritische blik en focus op privacy en security zetten we ons volledig in voor de belangen van onze klanten.

Telecompaper onderzoekt de zogenaamde Word-of-Mouth score, een score tussen 0 en 100 die aangeeft hoeveel klanten een product of dienst aanbevelen aan anderen. Het onderzoek vond over de afgelopen 6 maanden plaats in het consumentenpanel van Telecompapaper.

Deel dit:

Reacties

  1. Anonymous says:

    Kwaliteit en maatschappelijk verantwoord ondernemen zal een leverancier belonen. Dat gezegd vind ik het wel zeer merkwaardig dat een puur kapitaal gedreven privacy gedrocht als Vodafone op de 2e plaats staat.

    Jammer, erg jammer, dat xs4all geen diensten kan aanbieden op de kabel. Dit netwerk heeft een vele grotere dekking dan glasvezel en is superieur boven adsl. En daarbij is de kwaliteit na ‘de grote fusie’ een glijdende schaal geworden waarbij klantbelang verdampt is. Als kwaliteitsproviders toegang kunnen krijgen tot dit netwerk ( net zoals dat destijds met het telefoonnet van KPN gebeurde ) dan kunnen ze waarschijnlijk heel veel vaste klanten werven.

  2. Willem says:

    Ik ben ook wel tevreden over XS4ALL maar ben toch aan het overwegen om over te stappen naar Solcon.
    Ik woon binnen een CIF glasvezel netwerk en heb een glasvezel aansluiting in huis waar echter alleen Caiway op mocht.
    Sinds enkele maanden mogen er eindelijk ook andere aanbieders hier gebruik van maken. Echter horen we van XS4ALL niets terwijl Solcon wel een aanbieding heeft gedaan.
    Naast dat deze met XS4ALL bij de Consumentenbond strijdt om de eerste plaats, is Solcon ook nog eens goedkoper met ook nog eens mobile telefonie in het alles in één pakket.

  3. Hong says:

    Ook ik ben tevreden met jullie alles in een pakket, echter voor wat het TV pakket betreft vind ik het jammer dat je de TV-kanalen niet op eigen volgorde kunt programmeren.

    • Jan says:

      Dat kan dus wel. Gewoon je eigen zenderinstellingen maken. Ideaal, alle commerciele meuk waar ik toch nooit naar kijk, eruit. Meerdere lijstjes zijn zelfs mogelijk.

  4. MadS says:

    Gefeliciteerd met het feit dat “slechts” 33 op de 100 van jullie klanten XS4All niet adviseert aan anderen.
    Was deze poll voor of na de absurde prijsstijging van ruim 8% per 1/9 op ADSL basis (zonder daar ook maar iets extra’s voor te leveren)?

    • Siep says:

      Ik denk dat alle klanten zo mee mogen betalen aan de “gratis” overstap van Adsl naar glasvezel waar dat beschikbaar is. Reggefiber wil tenslotte de aanlegkosten terugverdienen.

  5. Berend Jansen says:

    Ik ben ook heel tevreden, alleen dan met het internet & bellen pakket. Helaas is de snelheid erg laag (max 8 mb download).
    Met pijn in m’n hart heb ik daarom besloten over te stappen naar Ziggo. Niet omdat deze provider beter zou zijn, maar omdat zij een op dit moment een breedbandverbinding aan het aanleggen zijn in mijn “buitengebied”. Mèt gratis aansluiting.
    Als een glasvezelaanbieder zo handig was geweest om dit aam te bieden was ik zéér zeker bij XS4All gebleven.
    Een haperend Skypegesprek of een steeds maar weer ladende YouTube video is echter ook ergerlijk.