Als Manager Marketing heb ik de de eer om u namens heel XS4ALL het allerbeste toe te wensen voor 2012. Ieder jaar opnieuw moeten we uw vertrouwen verdienen en uiteraard gaan we daar ook dit jaar ons uiterste best voor doen. Iedere dag opnieuw.

In onze maatschappij worden we met z’n allen steeds meer afhankelijk van internet, zowel privé als zakelijk. Het aantal internetgebruikers in Nederland is het afgelopen jaar weer gestegen en mobiel internet is volop omarmd dankzij het gebruik van smartphones en laptops. Daarnaast biedt internet steeds meer mogelijkheden. Onze klanten kijken steeds vaker TV via internet (uitzending gemist, YouTube) en de traditionele TV wordt steeds interactiever.

Dit betekent dat onze rol als internetaanbieder voor u ook steeds belangrijker wordt. Dit realiseren we ons heel goed. Veel klanten hebben inmiddels een 3 in 1 pakket: Internet, Bellen en Televisie. Dan is de kwaliteit van de verbinding cruciaal. Daarom willen we de beste zijn en niet zozeer de grootste. Excelleren. We hebben daarvoor de passie en kennis van internet en dat blijft onze basis. En alle diensten als bellen en iTV zullen we blijven benaderen vanuit onze internet roots. WebTV is daarvan een mooi voorbeeld.

Dat geldt ook voor internet via glasvezel. Alle mogelijkheden van het internet komen het best tot zijn recht over glas. Dit hebben we 2e helft vorig jaar geïntroduceerd en we merken veel enthousiasme bij onze klanten die zijn aangesloten. Een kleine 10% van u kan hiervan profiteren omdat Nederland plaats voor plaats verglaast wordt. We laten het u direct weten als u één van de gelukkigen kunt zijn in 2012. Ik wens u een gezond en internetrijk jaar toe.

Pieter Plaisier

Pieter is Manager Marketing bij XS4ALL

Deel dit:

Reacties

  1. hans bayle says:

    Hebben jullie nou niets beter te doen dan te kleine T-shirts en lege DVD doosjes versturen?

    greetz — hans bayle

  2. AS says:

    MVO…

    Voor zover ik begreep uit jou linkedin pagina en blog ben jij (eind) verantwoordelijk voor het marketing beleid bij XS4ALL. Ik ben al jaren een tevreden gebruiker van XS4ALL, en zal dat ook blijven. Echter schiet jullie laatste marketing actie (lege hoesjes verzenden aan klanten tbv promotie interactieve tv) me zwaar in het verkeerde keelgat. Enig idee hoe idioot veel afval jullie creëren met deze marketing actie door 10.000e lege hoesjes te versturen??

    72 gram per hoes
    maal 200.000 klanten oid?
    slordige 14500 kg plastic afval??

    Lijkt me niet dat dergelijke ouderwetse en zwaar energieverspillend marketing acties horen bij een fris en solide label met een verantwoord imago.

  3. pb says:

    XS4ALL heeft privacy nogal hoog staan. Die meerwaarde zouden ze naar mijn mening verder moeten uitwerken door in de huidige firewall op de internet aansluiting (in het self service centre) meer mogelijkheden te maken, zoals de mogelijkheid om “SurfControl”; het blokkeren van adverteerders, spyware sites en andere websites met door jezelf bepaalde ongewenste inhoud. Dergelijke opties zitten weliswaar al in een beperkt aantal modem/routers, maar het zou mooier zijn als XS4ALL zo’n dienst levert.
    En ook meer eigen “cloud” diensten, naast alleen maar de email en webdrive, zoals online adresboeken (CardDAV), agenda’s (CalDAV). Min of meer wat Google en Apple iCloud nu al aanbieden.
    Dan is de meerprijs van XS4ALL veel meer waard.

  4. Denny says:

    Ik ben nu in Belgie en probeerde de PirateBay te bereiken. De web site blijkt daar al te zijn geblokkeerd. Het geeft me een vreselijk naar gevoel omdat blijkbaar een overheid bepaald wat ik wel en niet mag zien. Dit is geen censuur maar mijns inziens dictatuur en dus onaanvaardbaar.

    De tekst:
    U wordt naar deze stoppagina doorverwezen omdat de website die u tracht te bezoeken inhoud aanbiedt die door de Belgische wetgeving als illegaal wordt aanzien.
    Indien u beheerder of eigenaar van deze website bent en u meent dat deze maatregel ten onrechte is genomen, kan u een fax sturen op het nummer +32(0)2/733.56.16.

    Vous venez d’être redirigé vers cette page. Le site que vous essayez de consulter contient des informations illégales au regard de la législation belge.
    Si vous êtes gestionnaire ou propriétaire de ce site web et si vous pensez que cette mesure a été prise à tort, vous pouvez toujours envoyer un fax au numéro +32(0)2/733.56.16.

    Sie wurden auf diese Seite weitergeleitet! Die Seite, die Sie versuchen aufzurufen enthält, gemäß der belgischen Gesetzgebung, verbotene Inhalte.
    Sollten Sie als Verantwortlicher oder Besitzer der Webseite mit dieser Maßnahme nicht einverstanden sein, schicken Sie ein Fax an die Nummer +32(0)2/733.56.16.

    You have been redirected to this stop page because the website you are trying to visit offers content that is considered illegal according to Belgian legislation.
    If you are the owner or administrator of this website and you consider to be wrongly redirected, you can report this by fax at +32(0)2/733.56.16.

  5. Piet says:

    Sinds half november heb ik glasvezel. Alles bevalt, behalve de aanlegtijden op internet. Het zou lonen als XS4all snel overstapt naar een andere backboneprovider.

  6. KF says:

    Bij ieder bedrijf waar hard wordt gewerkt worden fouten gemaakt, ontkom je niet aan.
    Ik ben al van het eerste begin bij XS4ALL, er moet dus heel wat gebeuren wil ik bij hen weggaan. Ja je betaalt meer, daar krijg je veel voor terug, kwaliteit, professionaliteit en betrouwbaarheid. Kom daar nog maar eens om, in deze tijd.
    En ja ook bij ons is weleens iets niet helemaal verlopen zoals het had gemoeten!
    Beste Peter Plaisier, bedankt voor uw wensen en “gezever” ;-))

  7. Sjonnie says:

    Ik heb me ingeschreven voor glasvezel van xs4all.

    Ik ben nu niet echt te spreken over de beeldkwaliteit van UPC (HD pakket) te veel artifacts en moire op met name de eigen omroep uitzendingen uit Hilversum (publiek en commercieel).
    Kan iemand me vertellen wat nu de beeldkwaliteit is bij xs4all? Ik hoor dat de bandbreedte zeer recentelijk is verbeterd.
    Ik heb al flink liggen zoeken maar nergens kan ik een onafhankelijk en betrouwbaar overzicht vinden hoe de verschillende aanbieders van glas (KPN, ICT concepts, KickXl, Vodafone, Xs4all, Lijbrandt, …) qua beeldkwaliteit het doen tov elkaar

  8. Ik las in de krant, dat KPN de opslagkosten voor “onbeperkt bellen” flink gaat verhogen. Gaat dit ook voor XS4ALL gelden ?
    Dan zullen veel klanten waarschijnlijk naar de”kabelaars” overstappen. . .
    Ben benieuwd.

  9. Remko says:

    Twee jaar geleden kreeg ik een brief van XS4ALL dat ik die zomer overgezet zou worden naar VDSL. Dat heb ik nog steeds niet. Gezien de snelheid waarmee Reggefiber uitrolt verwacht ik de komende vijf jaar nog geen gebruik te kunnen maken van glasvezel. Vreemd, want heel Rotterdam ligt al vol met glas. Als bedrijf kun je binnen een week een aansluiting krijgen, als particulier kun je het vergeten.

    Ondertussen zakt mijn 20Mbit ADSL langzaamaan van 16Mbit, naar 15, naar 14, naar 13 en inmiddels kom ik niet boven de 12Mbit uit. Het aantal ‘experimentele’ en ‘extra’ diensten is tot een minimum gedaald. Kortom, in de 10 jaar dat ik klant ben heb ik XS4ALL van een vooruitstrevende internet provider zien afdalen naar een veel te dure middenmoter.

    Het is dat ik een ongelofelijke hekel aan UPC heb anders was ik al lang en breed overgestapt.

  10. jan bosscher says:

    Wat is dat nou voor kul dat kpn xs4all zou willen killen het is gewoon het kwaliteits zusje van het zelfde bedrijf.