Bellen Onbeperkt BeneluxXS4ALL introduceert een nieuwe belbundel. Onbeperkt bellen naar vaste en mobiele nummers in Nederland, België en Luxemburg, voor een vast bedrag per maand. Nu de eerste zes maanden gratis!

Natuurlijk heeft iedereen een mobiele telefoon. Maar de vaste lijn thuis is zo gek nog niet: met Onbeperkt Benelux van XS4ALL belt u voor 17,50 per maand onbeperkt naar vaste en mobiele nummers in Nederland, België en Luxemburg. Met uitstekende gesprekskwaliteit, en uw eigen vertrouwde telefoonnummer. Met Bellen Onbeperkt Benelux combineert u slim uw mobiel met uw vaste telefoon: u kunt zonder extra kosten uw vaste nummer doorschakelen naar uw mobiel, zodat u op allebei de nummers altijd bereikbaar bent.

Zoals u van XS4ALL gewend bent, zijn we transparant over de kosten. U belt zoveel u wilt naar vaste en mobiele nummers in Nederland, België en Luxemburg voor het vaste bedrag van 17,50 per maand. Als u nu klant wordt zijn de eerste zes maanden zelfs helemaal gratis. Bellen Onbeperkt Benelux heeft geen aansluitkosten, geen opstartkosten en geen andere onverwachte kosten. Maar, eerlijk is eerlijk, wel een fair use policy. Wie meer dan vijf maal zoveel belt als gemiddeld, zullen we bellen om speciale afspraken te maken. Zo weet u altijd waar u aan toe bent en belt u onbeperkt zonder zorgen.

Meer informatie leest u op onze website.

Deel dit:

Reacties

  1. anne says:

    Met instemming lees ik de klacht van de oude, trouwe xs4all abonnees. Ik heb ook al zo’n 15 jaar geen reden gezien om over te stappen naar een andere provider. Wel al een paar keer moeten wijzen op hetzelfde punt: nieuwe aanwas wordt in de acties bevoordeeld. Trouwe klanten belonen zou xs4all geen kwaad doen.

  2. bert l. says:

    Ik moet accoord gaan met de voorwaarden van de zomeractie die loopt tot en met 30 september 2013. Die datum is al verlopen.
    En die actie is alleen van toepassing voor nieuwe abonnnees voor xDSL en glas.

    Maar goed, ik ben al een jaar of 15 klant van XS4all. Dus die laatste set voorwaarden geldt niet voor mij, want ik ben geen nieuwe klant.
    Oja, die eerste set voorwaarden geldt ook niet voor mij, want de zomeractie is net als de zomer ook alweer afgelopen.

    KORTOM beste vrinden
    Waar ga ik nou mee accoord?

  3. jantjefoutloos says:

    Inderdaad, dit tarief binnen de gehele Europese Unie.

  4. Alexander Baesjou says:

    Goedemorgen,

    Waneer wordt het mogelijk voor een sympatiek tarief binnen de gehele Europese Unie te bellennaar vast en mobiel?

    gr. Alexander

  5. Hans Bezemer says:

    Ik snap wel, dat de technici hier iets minder mee te maken hebben dan marketeers, maar ik ben een beta. Voor mij is onbeperkt een omgevallen achtje. Is dat niet zo, dan is het wel een hoog getal, maar niet onbeperkt. Als dat niet zo is, dan is het statement FALSE. Noem nou gewoon het hoge nummer en niet “onbeperkt”. Dat is voor iedereen wel zo helder – en eerlijk. Want alleen zo herken ik XS4ALL. In ieder geval niet van de kleine lettertjes.

  6. Jeroen says:

    Ofwel de bestaande klanten die de schoorsteen doen roken mogen bloeden voor alle marketing behoefte om nieuwe klanten aan te trekken. Denk dat ze de 80 – 20 regel niet zo goed kennen. Het aantrekken van een nieuwe klant is duurder dan het behouden van een bestaande klant. Dit zijn UPC en Ziggo lokkertjes.

  7. Peter says:

    Ik zie in de actievoorwaarden niet staan dat het niet geldt voor klanten die al bellen van xs4all hebben. Er stata als voorwaarde:
    “Hebt u (Glasvezel) Internet van XS4ALL en bestelt u Bellen Onbeperkt Benelux van XS4ALL?

    Dan ontvangt u Bellen Onbeperkt Benelux van XS4ALL nu de eerste 6 maanden gratis!”

    Internet van xs4all heb ik en bestellen doe ik dan ook. Dus dan 6 maanden gratis.

    Of staat het ergens anders dat het niet geldt als je al bellen van xs4all hebt.?

  8. Lukas says:

    Dus eerst maar even het huidige telefonieabonnement via XS4ALL opzeggen. Daarna gebruik maken van die 6 maanden gratis.

    Het zou XS4all inderdaad sieren als er voor bestaande klanten ook een kortingsperiode komt. Hoeft geen 6 maanden zijn, 3 maanden ook, maar helemaal niets is niet elegant.

  9. Tompsen says:

    Wel jammer dat je als bestaande klant met een xs4all nummer niet die 6 maanden gratis kan krijgen. Zou wel netjes zijn dat erbij te zetten.