Bij de verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland staat XS4ALL in de categorie Telecom wederom op de eerste plaats. XS4ALL laat alle andere providers ver achter zich. Het jaarlijkse onderzoek – uitgevoerd door MarketResponse – richt zich op positieve klantervaringen. Ruim 2.800 consumenten namen deel aan het onderzoek.

Opvallend is dat de scores in de categorie telecom lager zijn dan in andere categorieën. XS4ALL is trots dat het een positieve uitzondering vormt in deze categorie.

De verkiezing gaat uit van vijf ‘gouden regels’ voor klantvriendelijkheid:

– Tijdig fouten oplossen
– Goede bereikbaarheid
– Beloftes nakomen
– Flexibiliteit
– Klanten alleen benaderen met relevante informatie

XS4ALL kreeg een over-all beoordeling van 7,98. De hoogste scores werden behaald bij de onderdelen niet moeilijk doen als klanten willen ruilen (8,03) en beschikbaarheid van deskundig personeel (8,01).

Lees meer op Klantvriendelijkstebedrijf.nl

Deel dit:

Reacties

  1. stroeven says:

    Vraag mij af waar xs4aal die prijs mee heeft gewonnen daar service en kalntvriendelijkheid ver te zoeken zijn in deze.

    Ik bestel 100mb glasvezel 4 televisiekastjes met uitgebreid pakket.
    En volgens de site van xs4all zal een monteur deze aan sluiten.

    Echter niets is m inder waar als deze.
    Ik krijg niet meer als 2 computers aan sluiten en 1 televisie de rst moet ik maar ff uitzoeken.
    dan komt de monteur en die gooit een stekker in stopcontact en als ik die op kabel wil moet ik daar even zelf voor zorg dragen want anders krijg ik een kabel door mijn trappenhuis.
    Is het niet aan de verkopende partij om te melden wat wel of niet in pakket zit.
    Maar waarschijnlijk geld dat niet bij xs4all.
    die zijn alleen maar geintreseerd in de verkopen van dingen die dus blijkbaar niet kunnen.
    En omdat xs4all niet kan leveren en of waar kan maken kan ik niet opzeggen en moet ik of twee jaar internet blijven houden of twee jaar televisie hoe bedoel je klantvriendelijk helpdesk en of respect niks van dit alles helemaal niks onbeschoft en onnet dat zijn de woorden die mij binnen vallen

  2. cees@bovers.demon.nl says:

    Vrijdag 16 jan.2016 was ik de hele dag offline,
    waarschijnlijk wegens een storing.
    Op die dag heb geprobbeerd in contact te kopmen.
    Ik ben ongeveer een uur aan de telefoon geweest,echter de enige reactie was:
    alle medewerkers zijn ingesprek enz.
    Bij een volgende storing en dezelfde reactie,zal ik mijn abonnement beeindigen.

  3. m.j.logman says:

    Schandalig zoals de mensen van xs4all met je klachten omgaan. In juni door KPN en mijzelf alles opgezegd en ook meteen afgesloten. Prima ,echter tot en met oktober moeten betalen voor geen enkele tegenprestatie. Ondanks ons herhaalde verzoeken geen enkele respons.Dit is gewoon diefstal

  4. greet46@live.nl says:

    zo ik heb het eens uit zitten pluizen een pakket is leuk aan geboden prijs ook nog wel < maar dan komt het als je 50 mb internet wil word ie duurder dus kwa prijs doet ie niks onder voor anderen provider,s dus kijk niet naar de pakkete want komt meer bij

  5. Tom Biesma says:

    Als ik dit bericht lees dan is mijn 1e reactie ” Als xs4all al zo’n prijs krijgt hoe etg moet het dan gesteld zijn met de rest? Al maanden problemen maar krijg enkel gratuite reacties van elkaar volstrekt tegensprekende xs4all- medewerkers, opgelost is het nooit. De rekeningen worden op tijd afgeschreven, dat wel…
    Kortom aub niet zo hoog van de toren blazen: enige bescheidenheid zou uw bedrijf sieren.

  6. Jan vE says:

    Ik wacht al jaren op de internet snelheid waar ik voor betaal (20 mb) en die er maar niet komt (max 8 mb).
    Hoe lang nog?

  7. Marloes says:

    Hoezo klantvriendelijk? Ik heb een probleem met bellen, als mensen mij bellen krijgen ze vaak de melding dat ik niet bereikbaar ben. Ik heb dus de klantenservice gebeld. Daar geven ze aan dat het modem wat ik heb verouderd is en dit probleem vaker geeft. Ik kan geheel kosteloos een nieuw modem krijgen wordt er verteld. Dat lijkt dus een mooie oplossing, maar dan komen ze er mee dat ik mijn abonnement met 12 mnd moet verlengen. Belachelijk. Omdat ik een probleem heb moet ik om een oplossing te krijgen gaan vastleggen dat ik nog een jaar bij xs4all blijf!

  8. George says:

    Over het algemeen ben ik tevreden…. Onlangs bellen en tv erbij genomen en dat is goed verlopen.

    Ik ben wel kritisch over het e-mailen en bellen met xs4all. Wat mij steeds weer opvalt dat er kennelijk geen techniek aanwezig is om de vorige e-mail en/of telefonische contacten te bekijken. Je moet dus alles weer uitleggen’ en de grootste ergernis is dat je vaak tegenstrijdige info krijgt. de een zegt ‘het kan’ en de ander ‘nee hoor, dat was zeker een nieuwe collega… maar het kan zeker niet’.

    Hier is m.i. nog veel te verbeteren.

    Groeten, George

  9. Iny says:

    Ik geef een grote pluim aan de helpdesk. Door aanschaf LED-televisie had ik hulp nodig bij het omzetten van de afstandsbediening. Toen dit niet lukte kreeg ik nieuwe afstandsbediening binnen 3 dagen toegestuurd en werd vervolgens stap voor stap geholpen met het configureren.
    De belofte ‘ik bel u over een kwartier terug om te kijken of hij het nu doet’ werd nagekomen. Kortom: lof voor de helpdesk.

  10. Dick says:

    Wat een kapsones. De service van XS4all is ronduit flut, echt KPN. Onder het mom van privacyregels wordt elke vorm van ondersteuning afgewimpeld. Aanbieding doen voor een tientje en twee weken later het tarief met 50 % verhogen. De enige reden dat ik nog een xs4all adres heb is de IMAP ondersteuning. Zo gauw ik een andere provider heb gevonden ben ik weg. Dan XS4all zichzelf weer kietelen.

    Oh, en dat gezeur over een tv op een kinderkamer is hier niet echt ter zake.