Voor de 13e keer op rij is XS4ALL op de 1e plaats geëindigd in de maandelijkse Providermonitor van de Consumentenbond. In de geschiedenis van de Providermonitor is XS4ALL op één keer na aldoor als 1e en beste geëindigd.

In het onderzoek van juni noteerde XS4ALL een gemiddeld cijfer van 7,8. Bijna traditiegetrouw was XS4ALL de provider waarbij de meeste klanten storingsvrij bleven. Deze maand gaf 83,7% van de ondervraagden aan geen storing te hebben gehad. Ook over de kwaliteit van de dienstverlening bleken de ondervraagden aanhoudend tevreden. De kwaliteit van internet werd met een 8,5 beoordeeld. De verleende service kreeg een 7,9 en als algemeen oordeel werd een 8,2 gegeven.

Achtergrondinformatie over de Providermonitor
De Consumentenbond test maandelijks aanbieders van internet en telefonie. De uitslag van deze Providermonitor is gebaseerd op meningen en ervaringen van klanten. Centraal staan de kwaliteit van diensten (internet en bellen), storingen, service en de manier waarop telefonie- en internetproviders met problemen omgaan. Klanten kunnen zich aanmelden om deel uit te maken van het panel voor de providertest.

Deel dit:

Reacties