Op 7 mei opent XS4ALL de InternetVraagbaak. Hier kunnen klanten van XS4ALL telefonisch alle vragen stellen die ze over internet hebben. De vraagbaak is bedoeld voor alle klanten. Dus van beginnende internetter tot doorgewinterde techneut. De service is 100% XS4ALL: wie belt, krijgt uitsluitend XS4ALL-medewerkers aan de lijn met veel ervaring en expertise. Het gebruik van de InternetVraagbaak is bij het abonnement inbegrepen.

XS4ALL vindt dat het verlenen van goede service niet ophoudt bij de internetverbinding en wil mensen ook ondersteunen bij het gebruik van internet. De InternetVraagbaak moet mensen helpen om meer uit internet te halen. Elk antwoord is maatwerk. “Of consumenten nu willen weten hoe ze hun computer optimaal kunnen beveiligen, hoe ze een filmpje uploaden, of hoe ze een website bouwen. Op alle vragen geven we persoonlijk antwoord”, aldus woordvoerder Niels Huijbregts.

Er blijkt veel animo te bestaan voor de InternetVraagbaak. Onderzoek van TNS Nipo in opdracht van XS4ALL toont aan dat één op de drie consumenten minder met internet doet dan hij/zij zou willen. Hiervan geeft 52% als belangrijkste reden dat het te veel tijd kost om uit te zoeken hoe nieuwe dingen werken. Andere veelgenoemde redenen zijn: niet weten hoe iets werkt (33%) en twijfels over de veiligheid van websites (26%).

Stap over naar XS4ALL en profiteer van de InternetVraagbaak

Bent u al XS4ALL-klant? Lees meer over de InternetVraagbaak

Deel dit:

Reacties