Op 2 februari heeft XS4ALL een belangrijke prijs in de wacht gesleept. Met voorsprong won XS4ALL in de categorie telecom de Customer Performance Award 2012.

Wij mochten deze award in ontvangst nemen tijdens een goed bezocht evenement in het Instituut Beeld en Geluid in Hilversum (zie foto). Het is opvallend dat XS4ALL als nieuwkomer in het onderzoek meteen tot winnaar in de telecom sector werd gekroond en ook nog eens als tweede in het overall klassement eindigde.

Het onderzoek is uitgevoerd onder zevenduizend klanten van de honderd grootste Nederlandse dienstverlenende bedrijven. Onder de 100 grootste dienstverleners in Nederland zijn de klantprestaties vastgesteld. XS4ALL eindigde als tweede na Univé, maar vóór IKEA en bol.com. De award is een initiatief van de Rijksuniversiteit Groningen, MetrixLab en MiCompany.

Met recht kunnen we trots zijn op dit resultaat. Toch realiseren wij ons maar al te goed dat we er lang niet zijn en dat vele klanten ons kritisch volgen. We hebben ooit in het verleden een uiting gemaakt die we graag weer willen herhalen: “U geeft ons een 8.8. Daar gaan we wat aan doen”.

Deel dit:

Reacties

  1. G.A. van Rijn says:

    Op 16 november 2012 draadloos 3-in-1 pakket van xs4all geïnstalleerd, vanaf 18 november geen telefoon- en televisieontvangst. Ontelbare contacten met de helpdesk: resetten, excuses etc. geen resultaat. Wel in januari 450 euro boeteclausule van mijn rekening afgeschreven voor de levering van een wanproduct! Ze hebben notabene excuses aangeboden voor deze treurige gang van zaken. Tot 3 januari 2013 weer terug naar de “middeleeuwen” (zonder tv, telefoon en internet) tot installatie van hetzelfde pakket door KPN. En het moet gezegd er hebben zich (nog) geen problemen voorgedaan. Wonderlijk. Zo zie je maar weer dat de één tevreden is met xs4all en de ander met KPN.

  2. Ik weet wel waarom XS4All de prijs wint als je wat hebt, lossen ze het gewoon op en als het niet op te lossen is dan zeggen ze dat gewoon.

  3. Don van Riet says:

    Gefeliciteerd: XS4ALL is inderdaad weer op de goede weg terug, zoals ook de recente Consumentenbond peiling bewijst: terug op de eerste plaats (zij het gedeeld). Onbedreigd op één zal het volgende, van vroeger bekende doel zijn.

  4. gazeteler says:

    Wanneer wordt de snelheid aangepast

  5. remco de vries says:

    gefeliciteerd!

  6. Fianne says:

    Hartelijk gefeliciteerd XS4ALL! Weer een mooi moment. En ik moet zeggen: ik heb vandaag 3 x klantenservice aan de lijn gehad, en 3 keer door verschillende medewerkers goed geholpen. Een 100% verbetering tov vorig jaar, toen ik 3 van de 4 keer ongeïnteresseerde en onkundige medewerkers trof. Deze verbetering is veelzeggend, ga zo door en op naar de 9!

  7. Ton v Brienen says:

    Gefeliciteerd. Ik ben van mening dat XS4all een van de weinige dienstverleners is die zegt wat zij doet en doet wat zij zegt. Duidelijke korte lijnen, een service-apparaat dat met elkaar communiceert… en ik? Een tevreden klant. Zelfs op Kerstavond (toen mijn tv uitviel) vriendelijke en behulpzame mensen aanezig die je uit de brand helpen.

  8. danny says:

    Terecht gefeliciteerd altijd al een goede provider geweest en nog steeds. Jammer dat glasvezel 20Mb levert waar 50 Mb verkocht wordt. Dat is het verschil tussen de 8.8 en de 10 waarschijnlijk.

  9. e buursema says:

    Van harte!

    Al jaren een zeer tevreden klant. Klantenservice = toppie, nemen de tijd. Ik betaal liever wat meer voor een goede klantenservice, dan dat je minder betaalt, en met een kluitje in het riet wordt gestuurd. Iets dat ik helaas bij KPN maar al te vaak heb meegemaakt. Ga zo door XS4all dames en heren!

  10. Davey says:

    Ik zou zeggen blokkeer de stichting brein website of ik zou zeggen stoppen met rechtzaken en alles eromheen of we sluiten je af van internet!!!! binnen 10 werkdagen!!!!