XS4ALL heeft de Customer Centric DNA Award gewonnen. TNS Nipo vergeleek 61 bedrijven op klantgerichtheid. XS4ALL won in de categorie Internetproviders en scoorde met name hoog bij ‘Mond-tot-mondreclame’. De prijsuitreiking vond plaats op 24 mei.

De Customer Centric DNA Award gaat naar het bedrijf met de hoogste score op de Customer Centric DNA Index. In dit doorlopende onderzoek van TNS Nipo worden bedrijven door hun klanten beoordeeld op factoren als consistentie van de dienstverlening, experience, webcare, mond-tot-mond aanbevelingen (o.a. op social media) en vertrouwen.

Opvallend is dat XS4ALL vooral hoog scoorde bij mond-tot-mond-aanbevelingen door haar eigen klanten. Veel mensen raden XS4ALL aan als klantvriendelijk bedrijf. Dit betekent veel voor de provider die zich sinds jaar en dag met passie inzet voor goede service.

De uitslag is gebaseerd op onderzoek in januari en februari 2011.

Bron: www.customercentricdna.nl

Deel dit:

Reacties