Per 1 september vertrekt Paul Naastepad na 3,5 jaar bij XS4ALL. Als algemeen directeur heeft hij leidinggegeven aan een verdere stijging van de klanttevredenheid en verhoging van de kwaliteit van de dienstverlening. Onafgebroken kwam XS4ALL de afgelopen jaren als Beste uit de Test bij de Consumentenbond en andere onafhankelijke metingen.

Paul: “Het runnen van een premium ISP draait om perfecte service en het consistent leveren van topkwaliteit op alle fronten. En dat is vooral mensenwerk. Cultuur. Samenwerking. Alleen intrinsiek gedreven mensen met een diepe overtuiging dat alleen het beste goed genoeg is, kunnen dat consistent blijven leveren. De beste willen zijn komt bij XS4ALL’ers niet vanuit ego, maar vanuit overtuiging.  Authenticiteit, autonomie, expertise en eigenzinnigheid zitten in de onderliggende persoonlijkheidsmix. En die combinatie van eigenschappen maakt XS4ALL zo ontzettend leuk om bij te werken. Ik ga mijn collega’s missen. Ik zal XS4ALL onveranderd blijven aanbevelen.”

Deel dit:

Reacties

  1. Jelle Schottelndreier says:

    Transparantie bij een afscheid is helaas nergens goed, ook niet bij Xs4all. Je hoort nooit waarom iemand weggaat. Soms wel waarom de nieuwe baan beter past. Of wat de nieuwe baan wordt. Hier geen van drieën.

  2. Loek says:

    Ik wil Paul hartelijk (….) bedanken voor het besluitvormings proces en de manier waarop XS4ALL om is gegaan met de introductie van de Fritz!Box 7581, een speciaal ontwikkeld modem voor XS4ALL. De manier om je klanten (als beste provider) te schofferen en in de kou te laten staan. De situatie is nu stabiel (met een beta firmware die nog steeds niet feature compleet en bug vrij is), maar de periode 2016 – 2017 verdiend wat mij betreft geen schoonheidsprijs.

    Vraag me ook af wat de meerwaarde van dit modem is tov de Experia Box van moederbedrijf KPN als technische gezien de chipset in het modem hetzelfde is. Verschil is alleen dat een Fritz!Box makkelijker toegang geeft tot allerlei features en DECT heeft. Echter veel klanten van XS4ALL zijn daarin totaal niet geinteresseerd, die willen alleen een stabiele verbinding.

    Vooral de communicatie naar klanten was er gewoon niet en als je na klagen tot de managementslagen door drong.. was er alleen onbegrip. Ik neem de helpdesk medewerkers en monteurs niets kwalijk, die probeerden er het beste van te maken.

    Hopelijk kan de nieuwe algemene directeur hier iets aan doen.

    Ik ben al 24 jaar klant van XS4ALL, maar dit was gewoon slecht.

    • anoniem says:

      Heb zelf ook een Fritzbox die het nog prima doet. Terwijl ik van KPN klanten weleens verneem dat hun modem ‘stuk’ is..

      • anoniem says:

        Heb me inmiddels wat verdiept.. Vervelende situatie..
        Ik heb zelf nog een 7360, waar ik geen klachten over heb.

      • Rene says:

        Hoewel eerder modellen een aardige naam hadden, is de 7581 vanaf dag 1 een drama. Hier heeft hij een half jaar in de hoek gelegen, en pas met de laatste firmware versie is het redelijk te doen (maar ook niets meer). Ook andere fritzboxen hebben trouwens problemen gehad, bv met de introductie van vectoring en de reactie van AVM (en daarmee XS4ALL) is beroerd.

  3. Hendrik says:

    Nu nog een kosteloos alternatief om de facturen van abonnementskosten te betalen zonder de betaalrekening toegankelijk te maken voor xs4all. Wanneer ik boodschappen ga afrekenen dan geef ik de caissière ook mijn portemonnee niet om het verschuldigde bedrag daar uit te halen. Juist xs4all zou dit moeten begrijpen.
    En ga dit nu ook niet verbloemen met het verhaal “korting geven als betaald word met automatisch incasso”.

    • anoniem says:

      De huur van mijn woning betaal ik met Ideal, Het zou handig zijn als Xs4all ook zoiets zou invoeren.