Al 14 keer achter elkaar scoort XS4ALL het hoogste cijfer in de Providermonitor van de Consumentenbond. In juli staat er als gemiddeld eindcijfer een 7,8 op het rapport. Daarmee blijft XS4ALL aan kop in de race om de eerste plaats.

De scores van deze maand: 82% van de klanten bleef storingsvrij. De betrouwbaarheid van de internetverbinding kreeg een 8,5, kwaliteit internet een 8,4 en kwaliteit telefonie een 7,6. Verleende service verdiende een 7,9 en de algemene klanttevredenheid kreeg een 8. Het algeheel oordeel was een: 8,2.

Achtergrondinformatie over de Providermonitor
De Consumentenbond test maandelijks aanbieders van internet en telefonie. De uitslag van deze Providermonitor is gebaseerd op meningen en ervaringen van klanten. Centraal staan de kwaliteit van diensten (internet en bellen), storingen, service en de manier waarop telefonie- en internetproviders met problemen omgaan. Klanten kunnen zich aanmelden om deel uit te maken van het panel voor de providertest.

Bekijk de volledige uitslag op de website van de Consumentenbond

Bekijk het overzicht “XS4ALL in tests”

Deel dit:

Reacties